Proposta dijous 18 de juny

Bon dia nens i nenes!

Som a només un dia d’acabar aquest curs tan diferent. Des de les àrees de música i anglès us proposem doncs aquesta divertida tasca…

Hem gaudit molt aquest any tan especial amb tots vosaltres i per això volem fer-vos aquest acomiadament tan xulo i desitjar-vos un fantàstic estiu.

Per això, escolta, mira i balla la cançó i després gravat a un vídeo com el nostre que trobaràs a sota. Pots fer-lo amb qui tu vulguis!

Que tingueu un fantàstic estiu Gueraus!

ENJOY!

And now… our fantastic show!

I ara la nostra espectacular demostració..

https://youtu.be/M_GMr0VTQGA

 

1 comentari a “Proposta dijous 18 de juny”

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut