ANEM A BUSCAR EL TIÓ

Aquest matí hem trobat una nota del Tió, al pati. Ens deia que ens havia deixat pistes per anar-lo a buscar, i hem anat seguint les pistes per poder-lo trobar i portar-lo a l’escola.
Hem anat tots els infants d’educació infantil i els nens i nenes de P5 ens llegien les pistes. Hem anat fins a casa dels avis del Gorka i el Pau, ens ha fet baixar per un camí fins a un encreuament, ens ha fet escoltar el riu i creuar el pont, i finalment ens ha dit que estava a Cal Torró. Quan hem arribat s’havia amagat del fred, tot i així hem aconseguit trobar-los. Ens ha fet molta il·lusió!!!

Assolir els objectius és una tasca heroica. (Ernie Larsen)

Laiueta's Busquem el Tio album on Photobucket