PROPOSTES LLENGUA CATALANA

Hola Gueraus. Com va la setmana?

Aquí us deixo unes propostes per treballar llengua catalana:
 1.. PROPOSTA ESCRIPTURA:
Si voleu em podeu escriure els vostres escrits al email: tercer@escolagueraudepeguera.cat
Pots escriure en un paper o una llibreta que tinguis per casa.
També teniu el pdf amb la feina per qui vulgui escriure directament en paper. Podeu fer foto i enviar  al email de
tercer.
2. COMPRENSIÓ LECTORA
3. SEGUIM PRACTICANT A:  #ENS QUEDEM A CASA TEIDE.
Us recomano molt, treballar la feina d’avui dijous 2 d’abril: fan una proposta de gramàtica per treballar noms comuns
i noms propis (ho vam treballar a classe)
Apa! Anem per feina.
Espero que us agradin aquestes propostes.
Una abraçada Gimnastes de 3r.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut