Dia internacional dels drets dels infants

Aquest diumenge 20 de novembre es va celebra el Dia Universal dels Drets dels Infants. Per això, l’alumnat de l’escola ha fet aquesta activitat per recordar i reivindicar quins són els seus drets com a infants.

Des dels més petits fins als més grans han penjat per tota l’escola un Koinobori, una bandera en forma de carpa que utilitzen al Japó per celebrar els dies especials dels nens i les nenes. Tradicionalment els japonesos associen les carpes als nens i nenes degut a la força que han de realitzar per nadar contracorrent als rius.

A més a més, l’alumnat ha escrit en el Koinobori aquell dret que ha considerat més important i que ha compartit amb la resta dels companys i companyes de l’escola.

Mireu que bonic ha quedat!

(Cliqueu a la imatge)