Activitats a l’espai familiar

Aquest any hem iniciat un nou projecte a l’escola amb la col·laboració de l’Ajuntament de Torrelles de Foix: l’ESPAI FAMILIAR.

Un espai per compartir, aprendre, intercanviar i créixer plegats. Un espai on fem activitats que hem pensat entre tots, de l’interès de les famílies: xerrades sobre educació, converses, tallers… amb l’objectiu d’anar teixint xarxa entre les famílies conjuntament amb l’escola.

Les portes de l’espai estan obertes per totes les famílies que hi vulguin participar, acollim les propostes i intentem realitzar-les.

Ens trobem els dimecres de 15 a 16:30h a l’escola.

Aquí us deixem un petit tastet amb imatges del que hem anat fent.

Us hi esperem!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *