Música i plàstica 1 comentari / Per admin / 5 de febrer de 2021 / 2010 5è Bon dia alumnes de la classe de la comèdia, per la sessió de plàstica us proposo fer una carota de cartró, I per la sessió de música us proposo fer un repàs de la classe del dilluns, del Just Dance i del musicograma. Som-hi!
cristina pdem fer la mascara que volgem?