Taller de robòtica a cicle mitjà.

Els alumnes de tercer el dimarts al matí i els alumes de quart el dimecres a la tarda hem realitzat un taller de robòtica dins de la Setmana Verda.

El taller consistia en el treball de dos apps diferents:

-Per una banda, hem treballat amb l’Scratch jr, que és una app de programació visual dissenyada per a introduir habilitats de codificació als nens i nenes. Hem creat diferents historietes mitjantçant la codificació i la programació i després les hem visualitzat. Hem fet unes creacions molt enriquidores!

-Per altra banda, hem treballat amb l’app d’ “Engino education” on hi havia les instruccions a seguir per a muntar els diferents robots. Seguint-les atentament i amb les peces que tocava,  hem pogut construir diferents robots E10 Qboidz i E20 Stem and Robotics amb la combinació del sistema engino i les instruccions marcades per a cada tipus de robot escolllit. Han sortit uns robots espectaculars!

A continuació us mostrem unes imatges del taller i de les construccions que hem fet. Hem après molt i ho hem passat molt bé. Per veure les imatges podeu fer clic a la fotografia de sota.