Un contrabaixista a educació infantil

L’Eduard, el pare de Mariona de P-5, ha vingut a l’escola a fer-nos un taller de música. Només entrar a l’aula ens hem quedat bocabadats en veure el super instrument que portava! Era un contrabaix més alt que ell mateix!

Ens ha parlat de les parts de l’instrument i de les parts de l’arc. Hem après paraules noves com “pizzicato”, “cordal”, “piqueta”, “cerdes”… Hem escoltat també com sona: els nens, molt emocionats i curiosos, han dit que sonava agut com un mosquit i greu com un mamut.

Val a dir que per uns moments, tant alumnes com mestres, ens hem anticipat a les vacances de setmana Santa. Hem tancat els ulls i, mentre l’Eduard tocava el contrabaix, ens hem traslladat a un port amb gavines, vaixells i un mar ben tranquil… a continuació, pels més aventurers, també ens ha situat en un circuit de motos, molts infants han dit que era com si passes el Marc Márquez!

A continuació hem fet un joc d’endevinar cançons i, finalment, hem acabat cantant tots junts mentre el contrabaixista tocava l’ukelele.

Moltes gràcies Eduard, hem tingut una molt bona experiència, ens hem divertit tot aprenent coses noves!

(Podeu clicar a la foto per veure’n més!)