Teatre: Un viatge de contes

Aquesta setmana és especial, és la setmana de Sant Jordi. Dins d’aquest entorn d’explicar contes i de parlar de llibres i novel·les, avui, la companyia de teatre Campi qui pugui ha vingut a la nostra l’escola.

Dues actrius ens han representat l’obra Un viatge de contes i hem aconseguit que el llibre màgic blanc que portaven es transformés en un llibre acolorit ple d’històries. Hem gaudit de tres contes que ens han ensenyat el valor de la felicitat i la sinceritat. Tot el públic de l’Escola Francesc Arenes s’hi ha endinsat amb rialles i emoció. Les actrius, amb la seva actitud i expressió i, sobretot, amb els seus tocs d’humor, han sabut connectar amb tot l’alumnat.

Agraïm a l’ajuntament que ens hagi brindat l’oportunitat de gaudir d’aquest espectacle tan divertit.

Us deixem algunes fotografies a continuació: