Taller de prevenció de residus a 4T.

El dijous 14 d’octubre, els alumnes de quart curs vam realitzar un taller de prevenció de residus ofert des del Consell Comarcal.

Una tècnica en comunicació i educació ambiental que es deia Tamara Molina ens va fer el taller. La dinàmica d’aquest taller, incloïa una part teòrica i una part manipulativa. El taller tractava sobre l’origen dels materials dels objectes quotidians per tal de conscienciar-nos sobre l’aprofitament i l’estalvi de recursos naturals.

Finalment, ens va presentar també una proposta per a fer a classe sobre la realització d’un mercat d’intercanvi permanent durant tot el curs on cada alumne pugui gestionar la demanda i oferta de diferents objectes que pugui tenir i oferir als altres i així poder aprofitar i estalviar recursos naturals.

Des del Consell Comarcal del Pla d’Urgell ens van regalar uns boc’n’rolls per a reduir, reutilitzar i reciclar. Gràcies.

Va ser un taller molt interessant i en el què vam aprendre molt.

Us deixem un recull de fotografies sobre l’activitat.