Sortida d’entorn Cicle Mitjà: fem un tomb pel poble (Projecte Cases-plàstica)

Durant aquest tercer trimestre, a l’àrea de visual i plàstica, farem un projecte sobre les cases. Partim des d’aquelles que tenim més a prop, les nostres i també les cases que hi ha al poble, per després veure quins tipus de cases hi ha al món.

Per començar a treballar aquest projecte, l’alumnat de tercer i quart vam fer una sortida pel poble per veure diferents cases, fixant-nos en la forma, els materials amb els que estaven fetes, el tamany…

En arribar a l’escola ens vam ficar “mans a l’obra” començant a dibuixar la nostra casa o una de les cases que havíem vist durant la sortida i ens havia agradat.

Clicant a la imatge podreu veure què vam fer: