Primers Jocs Florals

Per a celebrar la diada de Sant Jordi  hem organitzat els primers Jocs Florals de l’escola.

Primerament, tot l’alumnat de primària van treballar, a l’aula, la tipologia textual de la poesia i cada alumne va acabar escrivint la seva poesia de temàtica lliure.

A continuació, els alumnes d’educació infantil van il·lustrar-ne les guanyadores de cada curs.

Finalment, el passat 25 d’abril, tot l’alumnat i mestres de l’escola, ens vam reunir a la pista i vam fer una bonica cloenda de l’acte: l’alumne guanyador de cada curs va sortir a llegir el seu poema junt amb els dibuixants d’educació infantil. A més a més se’ls va guardonar amb un regal personal a cadascun i un regal per a les aules dels alumnes d’infantil.

Podeu clicar a la imatge per veure més fotografies dels grans poetes i il·lustradors que tenim a l’escola: