La carta a i5

Els infants d’I5 van crear una bústia màgica per a l’aula, ben aviat ens han anat arribant cartes sorprenents: missatges de la Castanyera, de la lletra “m” i d’altres personatges que ens han fet molta il·lusió. Però tot d’una vam descobrir que, si volíem enviar una carta a casa nostra, aquella bústia tan especial no ens serviria.

Així que ens vam posar a investigar com funciona el correu de veritat. Hem après la nostra adreça, hem descobert que necessitem un sobre i hem conegut l’estructura d’una carta. També hem après què és un segell i per a què serveix. Amb tot això, vam preparar la nostra pròpia carta!

Per acabar, hem fet una petita excursió fins a l’oficina de correus del poble, on hem viscut el moment més emocionant: dipositar la nostra carta a la bústia i esperar amb il·lusió que arribi a casa.

Us deixem unes fotografies de l’activitat:

Desplaça cap amunt
Ves al contingut