Hem arribat a la meta… Final de curs 22/23

Hem arribat a la meta del curs 2022- 2023! Per a celebrar-ho hem pogut gaudir d’una GRAN FESTA de fi de curs organitzada per l’AFA i amb la col.laboració de l’Ajuntament de Golmés.

L’alumnat de i3, i4, i5, 1r i 2n han realitzat l’activitat “L’hora del té d’Alícia al país de les meravelles”. Han pogut deixar sortir el seu esperit artista tot esplaiant-se pintant amb pigments naturals (cafè, espinacs, cúrcuma, remolatxa…). Una activitat dirigida pel Solaç.

No us podeu perdre les fotografies! cliqueu a la imatge:

L’alumnat de 3r, 4t, 5è i 6è, han realitzat una “Escape room”. Han hagut de desxifrar enigmes i resoldre proves per desactivar la bomba a temps! Una activitat molt motivadora, divertida i enginyosa.

No passeu de llarg de la següent imatge, cliqueu i veureu les fotografies de l’activitat:

Finalment, després d’esmorzar i menjar un gelat, tota l’escola ha acabat amb alegria a la Festa de l’escuma al Parc del Centenari!

Aquí us deixem un resum amb imatges de l’activitat:

Bon estiu a tots i totes!  Us esperen moltes més curses, gaudiu i no deixeu d’entrenar!