Aquest trimestre, els alumnes de cicle superior hem pujat dalt de l’escenari per representar dues obres que hem preparat dins els tallers d’àmbit lingüístic. A 5è hem representat el clàssic: La Blancaneu i els set nans. I a sisè, s’ha fet una representació titulada: El rei que no sabia reciclar.
Durant aquestes setmanes hem treballat l’expressió corporal, l’oralitat i la representació teatral. També, hem estat preparant l’escenografia de les diferents obres teatrals. Les representacions les hem fet al gimnàs de l’escola: al matí davant de tots els nens i nenes, i a la tarda davant de les famílies, que ens van acompanyar amb molts aplaudiments.
Hem gaudit molt d’aquesta activitat feta durant tot aquest primer trimestre. Us deixem una mostra de les fotos dels teatres.
Equip de redactors i redactores de cicle superior.

