Concert de Santa Cecília

El passat divendres, 23 de novembre, va tenir lloc al Teatre El Casal el tradicional concert de Santa Cecília, a càrrec dels alumnes i professorat del centre, els quals un any més havíem preparat amb moltes ganes i il·lusió un repertori variat de cançons. També vam comptar amb la participació d’alguns alumnes que toquen algun instrument i els quals ens van voler acompanyar amb les seves interpretacions i melodies.

Va ser una tarda molt amena, entretinguda i plena de música, amb grans intèrprets i actuacions. Moltes gràcies per compartir amb nosaltres aquesta activitat. Fins l’any vinent!

Si cliqueu sobre la imatge podreu veure el recull fotogràfic.