Les formigues del Sunyer

Per segon any , els alumnes de quart participen al projecte d’educació física de les Formigues Cooperatives. La nostra escola forma part del formiguer de “Les Santes formigues” . Treballem conjuntament amb una altra escola, l’escola Catalònia. L’objectiu d’aquest projecte és que els alumnes aprenguin a treballar de forma cooperativa a través… Llegeix més»

Al pati ho tenim tot!

El pati de dalt és un espai de joc no dirigit però que compta amb propostes dissenyades amb una intencionalitat específica. Quan els nens i nenes hi van, tant els del cicle d’infantil com d’inicial, es van agrupant segons afinitats de joc, d’amistats o de… Llegeix més»

Millorant el Passatge Calders

El passat diumenge l’Ampa de la nostra escola va organitzar una jornada de treball al Passatge Calders amb l’objectiu de millorar l’estat dels escocells que, com sabeu, des del curs passat estan plantats i mantinguts bàsicament per les famílies de l’escola.
Van participar diverses famílies i,… Llegeix més»

Ja tenim tema per la Setmana Cultural!

Com bé sabeu, al segon trimestre tenim una setmana molt especial; una setmana on tota l’escola deixa de banda l’horari habitual i tots treballem entorn a un tema que al llarg del primer trimestre ha escollit democràticament l’alumnat de l’escola. És la setmana cultural.
El procediment… Llegeix més»