Els monitors ballen per vosaltres!

Els monitors del menjador de l’escola Ferran Sunyer troben molt a faltar als nens i nenes de l’escola . Amb la intenció d’enviar-vos els millors desitjos i treure-us un somriure, ens han fet arribar aquest vídeo per tots vosaltres. Esperem que el gaudiu!

Preinscripció escolar 2020-21

Del 13 al 22 de maig es podrà dur a terme la preinscripció escolar per als ensenyaments de primer i segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria. Un procés que enguany, a causa de les circumstàncies extraordinàries per la covid-19 serà telemàtica i… Llegeix més»

Àlbum de Sant Jordi

Ja podeu gaudir de l’àlbum de Sant Jordi 2020 del Ferran Sunyer.
En aquest àlbum podreu veure i llegir  els treballs manuals i les creacions literàries que han fet nens i nenes de l’escola de tots els cursos. La veritat és que són tots… Llegeix més»

Enllaç al Moodle

Per fer més àgil l’accés a Moodle  a partir d’ara podeu clicar a la icona que trobareu a dalt a la dreta. Mireu la foto.

Dia Internacional del Poble Gitano

Aquest any, el 8 d’abril celebrarem el Dia Internacional del Poble Gitano #desdecasa, per la situació d’emergència ocasionada pe la COVID-19. Altres maneres de celebrar el Dia del Poble Gitano són aprofitar per aprender algunes coses que potser no sabíem de la  seva cultura… Llegeix més»

Programació cultural de confinament de Sant Antoni

Benvolgudes i benvolguts,

Des de la Xarxa solidària de Sant Antoni pel Covid-19 fem una crida per a fer un recull d’iniciatives culturals al barri de Sant Antoni (iniciatives del veïnat, d’equipaments culturals, de comerços, d’espais, de bars…)que puguem compartir i consultar amb la resta de… Llegeix més»

Espais d’aprenentatge a Ed. Infantil

A Educació Infantil, durant dos tardes a la setmana fem espais d’aprenentatge. En aquestes sessions oferim propostes obertes que potencien l’autonomia creativa dels infants, el treball cooperatiu i la creació de nous interrogants. En cada grup i cada dia es generen relacions i situacions d’aprenentatge… Llegeix més»

Reunió de delegats de classe

Els alumnes delegats de totes les classes  de primària s’han reunit aquest matí  amb el director de l’escola per parlar dels temes que els preocupen i exposar les seves propostes. Han sortit propostes per millorar els patis, demandes relatives a millores  del centre, del menjador,… Llegeix més»

Visita de les TEEI s a Ed. Infantil

La setmana passada vam rebre la visita d’un grup d’estudiants de TEEI s de l’escola López Vicunya a les nostres classes d’Ed. infantil.
Ens van explicar diferents contes sobre d’animals. Venien disfressades amb màscares!! Els nens i nenes s’ho van passar molt bé!
Aquí teniu algunes… Llegeix més»