P5 a Can Plana

Els “Patxoques” i les “Cucaferes” vam passar el dia a Can Plana, a Vallgorguina.
Vam passejar pel bosc i vam gaudir d’un bonic paisatge de tardor.
El terra era ple de fulles, vam trobar aglans, castanyes, pinyes, branquillons… I quants arbres.
Varem trobar la caseta dels set nanets… Llegeix més»

Sessions amb famílies PROJECTE ESCOLA

Des del curs passat estem desenvolupant el projecte ESCOLA, un entorn de reflexió sobre el present i el futur de la nostra escola, en col·laboració amb INUIT, un equip multidisciplinar especialitzat en dinàmiques de grup.
Fins ara hem fet sessions de treball de l’equip directiu,  de mestres… Llegeix més»

LEGO We-Do

El curs passat vam adquirir uns lots de material LEGO We-Do que permeten dissenyar i construir màquines programables. Ja vam fer un primer tast d’aquesta material amb un préstec del Centre de Recursos que ens van permetre fer unes sessions de treball amb els alumnes… Llegeix més»

Projecte: EL NOM DE LA CLASSE

Com els darrers anys el primer trimestre del curs és treballa el projecte del NOM DE LA CLASSE.  Busquem un tema comú a tota l’escola, aquest any L’ART i cada cicle decideix un tema comú qu permeti l’intercanvi d’experiències i l’exposició dels treballs finals del… Llegeix més»

5è ha anat a la Granja

Els grups de 5è han anat a passar el dia a la casa de colònies La Granja, a Santa Maria de Palautordera per fer un projecte de dinàmica de grups, dintre del treball emocional que estem portant a terme a l’escola.
Han tingut un dia magnífic… Llegeix més»

Millores a l’entrada del carrer Viladomat

Ja han acabat les millores d’enjardinament de l’entrada del carrer Viladomat.
Aquesta acció, promoguda per l’Ajuntament s’adreça a millorar la identificació de l’escola, amb la pintura del terra, i l’espai d’accés a l’escola, amb la terrassa de fusta i els elements vegetals.
Cal que, entre tots i… Llegeix més»

Psico a Educació Infantil

Ens agrada moure el cos i per això ja hem començat les sessions de psicomotricitat. Els nens i nenes de P3 i P4 anem la meitat del grup a una sala del Centre Cívic on podem enfilar-nos, saltar, amagar-nos i jugar amb els mòduls, els… Llegeix més»

La festa dels PlayMobils

L’ONG  “De Veí a Veí” organitza els dies 6 i 7 d’octubre a Calàbria66 la FESTA DELS PLAYMOBIL amb exposició de diorames i moltes altres exposicions.
L’entrada costa només 1 €  que es destina al projecte Reis Macos de la mateixa ONG.

Sala de Joc

Qui vulgui ser una metgessa, un perruquer o anar a comprar al mercat només cal que passi per la Sala de Jocs de la 4a planta. Allà deixem volar la imaginació, intentem demanar les coses pel seu nom i aprenem a jugar plegats. És el… Llegeix més»

Seguim omplint el pati de dalt

Des del curs passat estem fent un projecte per replantejar-nos la manera de fer servir els patis, dotant-nos de material divers per permetre varietat d’activitats i possibilitats de joc.
La darrera incorporació al pati de dalt són dues taules de pic-nic d’alçada adequada pels alumnes d’Educació… Llegeix més»

El cartell de la Mercè 2018

La primera activitat plàstica que fem a escola, aprofitant la Festa Major, és una recreació del cartell de La Mercè de cada any.
Aquest setembre, els diferents nivells de primària han fet la seva versió personal del cartell d’enguany.
Aquí teniu una mostra dels resultats!!
Llegeix més»

Seguim reverdint l’escola

Com bé sabeu un dels objectius transversals d’aquest curs era millorar els patis i amb aquest objectiu vam demanar a la canalla i a les famílies com els agradaria que fossin…
Entre les demandes que més es van repetir la de fer els patis -i l’escola en… Llegeix més»