5è fa escalada

AVui els grups de 5è han anat al Climbat, a Montjuïc, per fer una activitat d’escalada. I no cal dir que s’ho han passat “pipa”.
Aquí teniu algunes fotos de l’activitat!!

P5 anem al mercat

A l’escola vivim el barri molt intensament, per això a P5 vem fer una sortida on ens fixàrem amb els cartells dels carrers, les rajoles del terra, la figura de St. Antoni a la Ronda i sobretot el Mercat. El vem observar per dins i… Llegeix més»

SESSIONS INFORMATIVES SOBRE LA PREINSCRIPCIÓ

El Consorci d’Educació de Barcelona ofereix unes sessions informatives per les famílies amb fills/es que han d’iniciar escolaritat el curs 2019/2020 ja sigui a P3 com a 1r d’ESO (NOVETAT!)
Des de l’escola us recomanem l’assistència a aquestes sessions informatives per conèixer el funcionament del procés.
Les… Llegeix més»

JORNADES DE PORTES OBERTES

Com segurament sabreu molt aviat s’iniciarà el procés de preinscripció pel curs 2019-2020.
Com cada any, la nostra escola obre les seves portes perquè les famílies que ens vulgueu conèixer pugueu recórrer el centre mentre us anem explicant el nostre projecte educatiu. Tot això ho fem… Llegeix més»

Ara sí: hoquei amb estics!!

Com bé sabeu des de fa unes setmanes els alumnes de Cicle Inicial estan fent unes sessions d’Educació Física d’iniciació al hoquei patins. Al llarg d’aquestes setmanes han començat només amb els patins, que ja és prou difícil però ara que je els dominen és… Llegeix més»

Els grans tornen a Infantil

“Per pintar”, “per xerrar amb els amics”, “per ajudar a l’escola” i “perquè ens agrada tornar a la planta d’infantil” són alguns motius pels que alguns alumnes de 5è els ha agradat treballar en la recuperació d’unes caixes de fusta de les aules d’infantil. Ha… Llegeix més»

Informe sobre el menjador escolar

Al llarg de les darreres setmanes s’ha estat fent a l’escola una visita d’inspecció al servei de menjador i espai de migdia, a càrrec del POIBA (Programa de prevenció de l’obesitat infantil a Barcelona) que depen de l’Agència de Salut Pública.
Aquest informe valora diversos aspectes… Llegeix més»

Rifa del cistell de Sant Antoni

Aquest matí, al final de l’espectacle de Festa Major de l’alumnat d’Educació Infantil, s’ha fet el sorteig del cistell de Sant Antoni.
El número triat ha estat el 0082, que ha correspós a l’Ídir Bausells de 4tB. Enhorabona!!!
 Llegeix més»

Tabalada als Tres Tombs

Després de la rua, els tabalers i tabaleres de l’escola, acompanyats de la Cucafera i la Patxoca, hem anat a fer uns visita als nostres veïns i veïnes de l’EBM Tres Tombs.
Aquesta visita, que repetim cada any per la Festa Major, té un gran èxit… Llegeix més»

Rua de Festa Major

Aquest matí hem fet la nostra rúa de Festa Major. Podeu imaginar el que significa moure ordenadament tota l’escola, més de 500 alumnes, amb tots els seus mestres i la resta de personal de l’escola, i moltes famílies que han volgut acompanyar-nos i participar de… Llegeix més»

Patinatge a Cicle Inicial

Des d’aquesta setmana i durant les tres properes l’alumnat de Cicle Inicial rebrem unes classes d’hoquei patins per part d’un membre de la secció d’hoquei patins del Barça.
Aquesta setmana hem començat a patinar i en les properes començarem a aprendre a fer servir l’estic: ja… Llegeix més»

Espectacle de Festa Major

Ahir vam començar a celebrar la Festa Major de Sant Antoni.
Tot l’alumnat d’Educació Primària vam anar a Calàbria66 (en dues tandes, que tots junts no hi cabem a l’auditori) per assistir a l’espectacle de Festa Major. El grup es deia “La Maquineta” i ens va… Llegeix més»

Vídeos de Nadal 2018

Aquí teniu els vídeos que s’han projectat a les cantades de Nadal.
Bones Festes i un Bon Any 2019!!!!
INUIT – L’ESCOLA QUE VOLEM

1r

2n

3r

4t

Simulacre d’evacuació

Cada any, dintre del Pla de Prevenció de Riscos Laborals, correspon fer un simulacre d’evacuació de l’escola. Aquesta activitat té com a objectiu que tot el personal de l’escola (alumnes, mestres, monitors i monitores de menjador, personal de cuina i administració, etc.) estigui preparat que… Llegeix més»

Carro de lectura

Al darrer Taller de Tardor, entre d’altres activitats es va construir un carretó de fusta per poder treure llibres al pati.
Després d’omplir-lo de llibres variats, avui l’hem estrenat, amb molta acceptació!!
Aquí teniu algunes imatges de la inauguració!!!

Tallers Festa Major a Educació Infantil

Tots els divendres, a la 4a planta de l’escola, anem de Festa Major… I és que, barrejats com en una cercavila, anem fent tallers relacionats amb aquesta temàtica: figures del bestiari, el mocador de Festa Major, focs artificials, tortells, ball de cintes i de bastons…
Alguns… Llegeix més»

Taller de tardor

El dissabte al matí es va celebrar el Taller de Tardor, amb la participació d’un bon grapat de famílies de l’escola.
Per una banda es van arreglar els escocells del passatge Pere Calders, plantant noves plantes, arreglant les que ja hi havia, refent les tanques de… Llegeix més»