BENVINGUDA DE P3

Aquests dies els nens i les nenes de P3 estan descobrint el Ferran Sunyer de la mà de les seves mestres i acompanyats dels que seran els seus amics durant molts anys. Entre algun plor, moltes cançons i jocs de falda van descobrint el pati,… Llegeix més»

Gamificació a Cicle Superior

Tradicionalment, quan es parlava de joc -de jugar- es feia amb una certa consideració com d’activitat de “segona” en contraposició a activitats millora valorades com treballar, estudiar i d’altres verbs lligats, normalment, a una visió de caràcter més productiva perquè, sembla ser, que quan es… Llegeix més»

BEQUES MENJADOR 2019-2020

Del 20 al 28 de juny (ambdós inclosos) de 9 a 13 h.

Totes les famílies interessades a sol·licitar la beca han de passar per Secretaria, tinguin o no la Targeta Solidària.
La sol·licitud s’omplirà directament a Secretaria

Hi ha un segon termini de sol·licitud de… Llegeix més»

ENTREGA INFORMES EDUCACIÓ PRIMÀRIA

Degut a diferents incidències en el funcionament de l’eina que gestiona les qualificacions i l’emissió d’informes dels alumnes dels centres educatius públics de Catalunya (Esfer@),
els informes escolars de l’alumnat d’Educació Primària es lliuraran
el dia 26 de juny de 2019, de 9 a 14 hores.
Si alguna família… Llegeix més»

COLÒNIES 6è – Segon matí

Desprès d’una nit força tranquil·la, amb tota la canalla molt cansada desprès de les activitats del primer dia i la piscina de nit, avui hem començat el matí fent una activitat d’immersió a la piscina. El grup que ja havia fet la primera sessió avui… Llegeix més»

COLÒNIES 6è – Primer matí

Després d’un viatge molt tranquil (cap mareig ni cap problema digestiu) hem arribat molt bé a Cala Canyelles.
Distribució d’habitacions i, ràpidament, banyador i tovallola i cap a la piscina per fer la prova de natació, per veure qui pot fer les activitats aquàtiques sense problemes… Llegeix més»

Vídeo Flashmob Setmana Cultural

Finalment us podem oferir el muntatge de vídeo del Flashmob de la Setmana Cultural, que hem fet amb la col·laboració d’uns quants alumnes de 5è que, com podeu veure, ja són uns autèntics experts i expertes en aquest tema!!
Esperem i desitgem que us agradi tant… Llegeix més»