Simulacre d’evacuació

Cada any, dintre del Pla de Prevenció de Riscos Laborals, correspon fer un simulacre d’evacuació de l’escola. Aquesta activitat té com a objectiu que tot el personal de l’escola (alumnes, mestres, monitors i monitores de menjador, personal de cuina i administració, etc.) estigui preparat que… Llegeix més»

Carro de lectura

Al darrer Taller de Tardor, entre d’altres activitats es va construir un carretó de fusta per poder treure llibres al pati.
Després d’omplir-lo de llibres variats, avui l’hem estrenat, amb molta acceptació!!
Aquí teniu algunes imatges de la inauguració!!!

Tallers Festa Major a Educació Infantil

Tots els divendres, a la 4a planta de l’escola, anem de Festa Major… I és que, barrejats com en una cercavila, anem fent tallers relacionats amb aquesta temàtica: figures del bestiari, el mocador de Festa Major, focs artificials, tortells, ball de cintes i de bastons…
Alguns… Llegeix més»

Taller de tardor

El dissabte al matí es va celebrar el Taller de Tardor, amb la participació d’un bon grapat de famílies de l’escola.
Per una banda es van arreglar els escocells del passatge Pere Calders, plantant noves plantes, arreglant les que ja hi havia, refent les tanques de… Llegeix més»

Taller de tardor

El proper 1 de desembre de 2018 de 11 a 14h es realitzarà el Taller de tardor 2018.
Com sabeu, els Tallers de tardor (o de primavera) són una oportunitat perquè les famílies doneu un cop de mà a l’escola per millorar el centre; les famílies… Llegeix més»

Recollida aliments AvisMón

Com cada any l’escola participa en la recollida d’aliments i productes d’higiene per l’ONG AvisMón.
Al hall de l’escola trobareu caixes per dipositar les vostres aportacions fins el dia 13 de desembre.

Gràcies per endavant!!

Tast al menjador

De tant en tant, al menjador fan un tastet, és a dir, provar una cosa nova a la que la canalla no està, en general, massa acostumada.
Dimecres vinent, toca el PASTÍS DE PASTENAGA, que segur que estarà deliciós!!

Entrenaments Cursa de Sant Antoni

El proper 20 de gener es celebra la quarantena edició de la cursa de Sant Antoni, tot un clàssic de les curses populars de Barcelona.

Per tal de prepara-la s’han organitzat una sèrie d’entrenaments familiars gratuïts a l’Estadi Olímpic orientats als infants però també a les… Llegeix més»

L’hort a la tardor

Aquest any, la tardor tan plujosa que tenim dóna molts problemes a l’hora d’anar a l’hort.
Llavors els grups es soplugen a l’aula polivalent i fan un treball més clàssic al voltant de l’hort: fitxes de diferents tipus de fulles, conèixer el calendari de les diferents… Llegeix més»

Premi “Imagina l’Índia”

Com sabeu, des de que es va iniciar -ara fa tres cursos- l’escola participa al “Festival Literari Imagina l’Índia” impulsat per la Fundació Vicente Ferrer.
Aquest Festival Literari neix d’un festival artístic que la Fundació celebra des de fa més de vint anys a Anantapur. Per… Llegeix més»

Visita art urbà

Segur que ahir us veu fixar que la cantonada del carrer Viladomat amb Marqués del Campo Sagrado va canviar una mica: el mural que hi ha a la façana del Centre Cívic Cotxeres Borrell va canviar. I tornarà a canviar així cada mes durant tot… Llegeix més»

Xerrada “Riscos a les xarxes socials”

Benvolgudes families,
us comuniquem que el proper dijous 15 de novembre des de les 17h fins les 18h, tindrà lloc a l’escola una xerrada portada a terme per la Guàrdia Urbana sobre les xarxes socials i els diferents riscos que aquestes comporten.

Aquest mateix dia els alumnes… Llegeix més»

Àlbums d’Educació Infantil

A partir d’ara els nens i les nenes d’infantil portaran a casa, de tant en tant, un petit recull de treballs. Els anteriors cursos estàveu acostumats a rebre un àlbum per trimestre però a partir d’ara farem petites entregues menys espaiades en el temps.
Hi podeu… Llegeix més»

Recollida de roba i mercat d’intercanvi

Benvolgudes famílies,

la setmana vinent (del 12 al 16 de novembre) l’escola participarà com a col·laboradora a la Xarxa d’intercanvi Renova la teva roba.

En aquest projecte podeu participar de dues formes i té dos moments diferenciats:

LA SETMANA VINENT:

– Si simplement voleu donar roba que ja no… Llegeix més»

Castanyada a Primària

Aquesta tarda hem celebrat la festa de la castanyada. Primer han vingut a visitar-nos les castanyeres que han passat per totes les classes repartint delicioses castanyes.
Després, com que la climatologia no ha permès sortir al pati, hem fet una festa al passadís: hem menjat castanyes… Llegeix més»