L’AFA Doctor Ferran i Clua

L’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) representa a totes les famílies davant l’escola i les entitats amb les que col·labora. Vetllant i treballant, conjuntament amb l’equip professional de l’escola, pel bon funcionament del centre en tots els àmbits. L’escola sense les famílies es queda coixa, l’AFA som tots! Participa!

ℹ Per a més informació sobre els serveis i activitats que oferim feu clic aquí

L'escola sense les famílies es queda coixa

L’ASSEMBLEA GENERAL

L’assemblea general de l’AFA Doctor Ferran i Clua és l’òrgan on es prenen tots els acords i es fixen les línies de treball fonamentals de l’associació. Actualment es celebren dues assemblees durant el curs, una al desembre i l’altre al mes de juny. En aquestes assemblees poden participar totes les famílies de ple dret, sòcies i no sòcies.

Participa i vine a dir la teva! Entre tots fem una escola millor per als nostre fills i filles.

JUNTA DIRECTIVA

La Junta Directiva de l’AFA és l’órgan de govern, representació i administració de l’associació. La formen pares i mares voluntaris que es reuneixen mensualment per atendre el dia a dia de l’AFA. Els càrrecs es renoven cada dos anys, però els seus membres poden ser reelegits.

Actualment la Junta Directiva la formen les següents persones:

Anna Puigdemasa (Presidenta i suport d’extraescolars)
Marta Écija (Secretària)
Sara Terrats (Tresorera)
Yesika Aguilar (vocal de Casal d’Estiu)
Anun Basalo (Vocal de festes)
Clara Reillo (Vocal de diversitat i convivència)
Sandra Rosa (Vocal de pati)
Roca (Vocal d’escola de famílies)
Isabel Barba
(Vocal de menjador)
Mejías (Vocal de relacions externes)
Pilar Calvo (Vocal d’extraescolars)
Anna Garcia (Vocal de biblioteca)
Margarita Gutiérrez (Coordinadora de famílies delegades)
Yolanda Pérez (Vocal de comunicació)

També forma part de l’AFA:

Marina Tabares (Administrativa i coordinadora de menjador)

COMISSIONS

L’AFA esta organitzada en comissions de treball, activitats o projectes concrets. Són essencials pel desenvolupament, seguiment i gestió d’activitats que, o bé per horari o per localització, queden fora de l’àmbit de l’escola. Les comissions són un espai idoni per col·laborar, participar i implicar-se personalment en la educació dels nostres fills i filles. Actualment tenim les comissions d’extraescolars, menjador, pati, comunicació, inclusió, relacions externes, biblio-lectura, festes i famílies.

Més informació aquí

FES-TE SOCI DE L’AFA!

L’AFA som tots! Participa i fes-te soci! Gaudeix de totes les avantatges que t’oferim: assegurança assistencial, participació en la presa de decisions i participació en l’escola.

Et necessitem per imaginar, per buscar extraescolars i casals d’estiu, per passar bones estones, per revisar menús, per idear tallers, per penjar cartells, per recollir, per portar caixes i cartrons, per buscar millores vers l’escola…per gaudir entre tots!

Més informació aquí