Publicació de l’oferta inicial de places

Benvolgudes famílies us volem recordar que l’oferta inicial no és definitiva i pot patir canvis en l’oferta finals, en la reserva de places NEE o en la capacitat dels grups, etc.
Tal com vam explicar a les portes obertes, germans del centre poden ocupar alhora places… Llegeix més»

Els espais de l’escola

Us presentem primer els espais exteriors de l’escola:

El pati de sorra.
És el pati més gran de l’escola, un espai ple d’opcions de joc motriu (dues estructures de joc, un rocòdrom, tipis…) i també amb propostes per potenciar el joc simbòlic (cuinetes, cotxe, sorral…) Una comissió… Llegeix més»

Un dia a P3

Us compartimr un document que explica un dia a P3, podreu conèixer a través d’aquest text la metodologia i les principals activitats que realitzem a educació infantil. A P4 i P5 anem a la piscina al Duet Sport de Cotxeres.

A través del següent video podeu… Llegeix més»

El treball per ambients

Avui us volem presentar el treball per ambients que realitzen els alumnes de P3, P4 i P5 barrejats. Es fan quatre cops per setmana (de dimarts a divendres de 11h a 12’30) en petits grups de 16 infants.
En el dossier que us adjutem trobareu tota… Llegeix més»

Contes per Castaween

Des de la Comissió de Biblioteca us volem fer algunes recomenacions per a totes les edats per tal de gaudir de la lectura de manera autònoma o en familia.
En aquesta ocasió us fem algunes propostes per Tots Sants, festivitat en la que castanyes, panellets i carbasses comparteixen protagonisme amb monstres, bruixes i
altres personatges de fantasia. Esperem us agradi la nostra selecció on es barreja tradició, misteri i humor.
Trobareu les recomanacions per cicle en el següent enllaç CONTES PER CASTAWEEN

Esperem que us agradin!

Comissió de Biblioteca AFA-Escola

Llegeix més»

CASTAWEEN 2023

Benvingudes Famílies!

Ja s’apropa el Castaween del Dr. Ferran i Clua!
Reserveu el Divendres 3 de novembre a partir de les 16:30h, hi haurà tallers de Halloween, mostra de bombolles de sabó i globoflèxia i pintacares!
No oblideu col•laborar amb el Comiat de Sisè, aquest any també podrem gaudir d’una experiència terrorífica al Túnel del Terror a partir de les 17:30h (venda anticipada famílies de Sisè)

I animeu-vos a venir disfressats!!! Podreu participar en el sorteig d’entrades pel cinema!
(Disfressa sencera, no només cara pintada😉)

Us esperem a totes!

Comissió de Festes AFA