Els espais de l’escola

Us presentem primer els espais exteriors de l’escola

El pati de sorra.

És el pati més gran de l’escola, un espai ple d’opcions de joc motriu (dues estructures de joc, un rocòdrom, tipis…) i també amb propostes per potenciar el joc simbòlic ( cuinetes, cotxe, sorral…) Una comissió mixta entre famílies i escola està desenvolupant un projecte per seguir millorant-lo. Volem afegir més vegetació al pati i convertir l’escola en un refugi climàtic i biològic.

El pati de ciment

Darrerament hem guanyat un nou pati per l’escola. En aquest pati hi ha un espai per jugar a patinets i diversos jocs pintats al terra dissenyats pels alumnes de cicle superior

El pati de jocs tranquils

A primària hem creat un espai amb jocs de taula, d’habilitat, una taula de tennis taula, una pissarra de guix. Aquest pati ple de propostes per jugar amb els companys l’anomenem el pati de joc tranquil.

Les pistes esportives

L’escola disposa de dues pistes poliesportives compartides amb l’institut Alzina, les utilitzem tant a l’hora del pati com per l’àrea d’educació física

Els espais interiors

Les aules de l’escola són ben diverses en funció del curs que les utilitza, però tots elles tenen uns trets comuns:

• Totes tenen llum natural
  • Són amplies i disposen al seu interior d’espai d’un espai de reunió o assemblea i un espai de treball
  • Totes tenen pissarra digital
  • Cada grup classe les personalitza

Les aules d’infantil

Estan totes situades a la planta baixa de l’escola ben a prop del pati. Les aules de P3 i P4 tenen pica d’aigua uns lavabos propis.

Algunes imatges de les aules de primària
L’aula de psicomotrocitat

Tenim una sala preparada per realitzar activitats de psicomotricitat pels alumnes de P3, P4 i P5. Per la tarda s’hi fan extraescolars d’expressió corporal i dansa.

Aula de llum i color

Una aula del centre està preparada per poder experimentar amb taules de llum, llum ultraviolada….

Aula de joc simbòlic

Dintre del projecte del treball per ambients d’educació infantil hem creat una aula de joc simbòlic

El gimnàs

Disposem d’un gimnàs o poliesportiu cobert que compartim amb l’institut i l’escola bressol. S’hi realitzen les activitats de psicomotricitat d’educació infantil  i també les d’educació física d’educació primària. Per la tarda es realitzen algunes extraescolars de l’escola ( judo, bàsquet…..)

La biblioteca

Disposem una biblioteca on un cop per setmana hi van tots els alumnes de P3 i 6è. La comissió de biblioteca gestiona el préstec de llibres i organitza activitats i exposicions al llarg de l’any

Aula polivalent i teatre de l’escola

L’escola té un espai polivalent que té diferents funcions. Té un escenari i és on es realizen els tallers de teatre i els espectacles. Alhora és una aula de treball per diferents matèries , al matí s’hi realitza el servei d’acollida matinal i a la tarda s’hi realitzen les activitats artísitiques ( teatre, hip-hop…)

El menjador de l’escola i la cuina de l’escola

L’escola disposa de dos menjadors. Un petit exclusiu pels alumnes de P3 i un altre gran on fem dos torns de menjador pels alumnes de P4 a 6è

Tenim cuina propia i l’empresa de menjador Com a Cas que ofereix un menú basat en productes de proximitat i ecològics

altres espais comuns
L’aula de música

L’aula de música és un espai per sensibilitzar als alumnes amb el món musical. És una aula sense taules per afavorir l’expressió corporal i la dansa. És l’espai on es fan audicions, el cant coral i l’experimentació amb instruments.

L’aula de plàstica

Tenim un taller de plàstica, l’aula disposa de piques d’aigua i també d’un forn de ceràmiques. Els alumnes hi troben un munt de materials per potenciar la seva creativitat

Aula de ciències

L’escola disposa d’un laboratori on fer activitats d’experimentació i recerca

Els passadissos de l’escola tenen diferents espais de treball per realitzar tallers, treball cooperatiu, espai de lectura…

Aula d’anglès

Una aula del centre disposa d’aula on es centralitzen els materials de la llengua anglesa i es fan les hores de classe i els desdoblaments d’anglès.

Aules de grup petit tutoria

Tenim aules per realitzar petites tutories grups de lectura, entrevistes…..

Lavabos

Potser si busqueu per la xarxa trobeu que els lavabos són vells, és una notícia antiga els van renovar fa 3 cursos

aules mòbils d’informàtica

Aquest curs hem distribuït els ordinadors de l’aula d’informàtica a les classes de 6è.

Disposem de 75 portàtils i de 55 ipads