Que fem a l’AFA

A l’AFA Doctor Ferran i Clua organitzem i gestionem serveis i activitats que es duen a terme a la nostra escola que d’altre manera, atès els recursos limitats de l’escola pública, aquesta no podria oferir. En aquest sentit, volem agrair la seva ajuda a les famílies que col·laboren amb nosaltres, que permet a totes les famílies gaudir d’aquests serveis i activitats. Moltes gràcies!!!

ℹ Per a més informació sobre els serveis i activitats que oferim podeu enviar un correu a afadrferraniclua@gmail.com

Acollida matinal

Per tal de conciliar els horaris laborals amb els horaris de l’escola, l’AFA posa a disposició de les famílies sòcies un servei d’acollida matinal.

• Permet portar els nens i nenes abans de l’horari d’inici de les classes, a partir de les 7:30 fins a 8:55 hores. Funcionarà des del primer dia d’escola (excepte pels alumnes de P3).
  • Per utilitzar aquest servei no cal inscripció ni avís previ, però sí que cal que la família sigui sòcia de l’AFA.
  • Es fa a l’aire lliure sempre que les condicions climàtiques ho permetin.
  • L’entrada es fa per la porta del carrer Garcilaso.
  • Es pot fer servir en un dia puntual.

El preu d’aquest servei és de 30€ al mes i de 4€ els dies puntuals.
Aquest servei el realitza l’empresa Aliment Art i el gestiona l’AFA.

📄 Informació i preus (PENDENT D’ACTUALITZAR)

Servei de menjador

Per tal de conciliar els horaris laborals amb els horaris de l’escola, l’AFA posa a disposició de les famílies de l’escola un servei de menjador.

• L’escola té cuina pròpia i un menjador amb capacitat per uns 200 alumnes.
  • Per utilitzar aquest servei cal omplir el full d’inscripció i enviar-lo al correu afadrferraniclua@gmail.com. No cal que la família sigui sòcia de l’AFA.
  • Es pot fer servir en un dia puntual contactant prèviament amb l’AFA.

Podeu consultar els preus d’aquest servei aquí.

Aquest servei el realitza l’empresa Aliment Art i el gestiona l’AFA.

📄 Informació i preus
📄 Full d’inscripció
🍎 Menú mensual

Acollida de tarda

Per tal de conciliar els horaris laborals amb els horaris de l’escola, l’AFA posa a disposició de les famílies sòcies un servei d’acollida de tarda.

• Permet de dilluns a divendres recollir els nens i nenes després de l’horari de finalització de les classes, fins a les 17:30 hores. Funcionarà des del primer dia d’escola (excepte pels alumnes de P3).
  • Per utilitzar aquest servei cal enviar un correu amb antelació a afadrferraniclua@gmail.com i cal que la família sigui sòcia de l’AFA.
  • Es fa a l’aire lliure sempre que les condicions climàtiques ho permetin.
  • La recollida es fa per la porta del carrer Garcilaso (els divendres c/Acàcies)
  • Es pot fer servir en un dia puntual contactant prèviament amb l’AFA.

El preu d’aquest servei és de 30€ al mes i de 4€ els dies puntuals.
Aquest servei el gestiona l’AFA.

📄 Informació i preus (PENDENT D’ACTUALITZAR)

Activitats extraescolars

Per tal de conciliar els horaris laborals amb els horaris de l’escola, l’AFA posa a disposició de les famílies sòcies diferents activitats extraescolars que complementen la franja horària de les tardes.

• Organitzades per a infants de P4 a 6è de primària.
  • Cal arribar a un mínim d’inscripcions per a poder oferir l’activitat. (noves inscripcions abans del 25 de cada mes)
  • Cal que la família sigui sòcia de l’AFA.
  • Data d’inici: 6 setembre
  • Totes les activitats es realitzen a l’escola, excepte natació, i seguint el calendari escolar.

Podeu consultar les activitats proposades i els preus aquí.
Aquestes activitats les realitzen les empreses 7 d’Aventura, Mishmash, Duin Cotxeres Borbó , AE Arrels Congrés, Eixos Creativa, Joc Viu i AE Alzina i les gestiona l’AFA.

📄Preus

📄 Informació

Casal d’estiu

L’AFA organitza durant els mesos de juny (última setmana) i juliol (mes sencer) el casal d’estiu a l’escola, homologat per l’Ajuntament de Barcelona i obert al barri (a partir de I3), un espai per compartir i gaudir junts d’una proposta alternativa durant les vacances.

Allargament de jornada

Per a les famílies que ho necessitin l’AFA ofereix un servei d’allargament de la jornada intensiva durant el mes de juny, conjuntament amb l’empresa de menjador, ampliant la jornada dels infants fins les 16:30h, amb activitats esportives i lúdiques (per a tots els usuaris dels menjador).

Servei de monitoratge

Per a les famílies que ho necessitin l’AFA ofereix un servei de monitoratge a les reunions de nivell de l’escola.

🔄 Tota l’actualitat d’aquest servei

Coordinació de famílies delegades de classe

La figura del coordinador/a de les famílies delegades de classe serveix d’enllaç entre l’escola, l’AFA i les famílies.

Festes a l’escola

L’AFA organitza les festes que es fan durant el curs al pati de l’escola: castanyada a l’octubre, carnestoltes al febrer, Sant Jordi a l’abril i la festa de les famíles sòcies al juny.

Activitats en família

L’AFA organitza activitats per poder gaudir-les en família com l’activitat mensual de piscina al Centre Municipal Cotxeres Borbó.

Treball en xarxa

Participem en activitats amb les entitats del barri i compartim propostes amb altres associacions de famílies del Districte de Sant Andreu col·laborant en les millores per a l’escola.