DIAGNOSI

Per fer la dignosi hem utilitzat diferents eines.

En primer lloc hem creat un formulari de centre per a docents, famílies i alumnes.

També hem utillitzat l’eina Selfie i l’Selfie for teachers per poder fer la diagnosis des de diferents visions.

  • Tots els docents han contestat una diagnosis
  • Els alumnes de 5è i 6è
  • Els equips de cicle i l’equip directiu

Els resultats més destacats han estat:

debilitats:

  • cal formar una part del claustre per millorar la seva competència digital
  • calen recursos per poder disposar de més dispositius
  • manca mantenim del material tecnològic i més hores de suport preventiu

fortaleses:

  • una part important del claustre té un nivell alt de competència digital
  • tots els cicles tenen molt bones pràctiques digtitals
  • l’escola disposa força material de robòtica

oportunitats:

  • aprofitar l’impuls del programa ERASMUS plus per dinamitzar l’aprenentatge digital

necessitats:

  • realitzar una formació de centre de robòtica
  • realitzar un pla d’amortització de centre