Nous grups curs 2019/20

Aquest curs hem decidit que cada any farem barreja de grups perquè pensem que aporta:

• és una eina integradora
  • desenvolupar la intel·ligència interpersonal/ intrapersonal
  • destruir etiquetes i comportaments tant a nivell personal com  grupals
  • establir i fomentar relacions positives
  • afavoreix el futur projecte de convivència
  • buscar l’equilibri entre el recorreguts vitals dels alumnes
  • Fomentar relacions positives en el si de la comunitat educativa

A nivell d’alumnes

• Conèixer més a fons a altres companys i companyes i, per tant, altres maneres de ser i de pensar. Podran ampliar, que no perdre, el seu cercle d’amistats.
  • Treballar l’adaptació a nous entorns, fet que els farà posar en joc mecanismes i recursos que els ajudaran a autoafirmar-se i els prepararà pels nous entorns que hauran d’afrontar en el futur (institut, universitat, feines,…).
  • Augmentar la seva autoestima, en la majoria de casos.
  • Aprendre a ser més oberts i flexibles, acceptar els nous companys i les seves característiques diferents amb normalitat i naturalitat.
  • Trencar la idea de classe per afavorir la idea de nivell i superar la competitivitat que a vegades es crea entre grups del mateix nivell.

A nivell de famílies

• Considerem que també és un fet positiu a nivell de pares i mares ja que els permet conèixer a noves famílies i establir noves relacions que ajudaran i afavoriran la cohesió de la comunitat educativa.

A nivell d’escola

• Des d’un altre punt de vista, la barreja de grups contribuirà també a equilibrar les diferències que s’han anat produint al llarg del temps.

Enviarem a cada grup classe un tokapp amb els grups nous !!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *