Inici dels pagaments de les quotes anuals de l’AFA

Benvolgudes famílies,

Volem informar-vos que a partir de dilluns 28 de setembre ja es poden començar a fer els pagaments de les quotes d’aquest curs 2020-2021. Recordeu que l’import és de 39€ i és una quota única per família. Recordeu que totes les famílies usuàries de serveis d’acollida i activitats extraescolars han de ser sòcies. Fes clic aquí per descobrir com és d’important fer-te soci de l’AFA.

Què cal saber de cada modalitat?

Pagament en efectiu
Cal demanar cita prèvia per efectuar el pagament. Podeu fer-ho en el següent enllaç: https://calendly.com/afadrferraniclua/cita-previa-afa. Aquesta modalitat de pagament, és l’única que permet fraccionar la quota en 3 terminis de 13€.

Pagament per transferència bancària
Cal fer una transferència bancària al compte de l’AFA (ES48 0182 9239 5502 0022 9420). És molt important que indiqueu al concepte de l’operació “Família Cognom1 Cognom 2”. No és necessari que ens feu arribar el comprovant de l’operació.

Pagament per domiciliació bancària
Totes  aquelles famílies que ens hàgiu fet arribar l’ordre sepa per a domiciliar la quota, us arribarà el càrrec del rebut durant la segona quinzena del mes d’octubre.

Què cal fer?

Aquelles famílies que encara NO sou sòcies i vulgueu formar part de l’AFA, ens heu de fer arribar el full de subscripció. El pagament de la quota d’aquest curs caldrà fer-lo en efectiu o transferència i, si voleu domiciliar el vostre rebut, quan ens feu arribar l’ordre SEPA l’afegirem a les domiciliacions del curs vinent.

I si no recordo la modalitat que vam escollir?

Si teniu qualsevol dubte o no recordeu la modalitat de pagament que vau escollir, escriviu un correu electrònic a afadrferraiclua@gmail.com i us informarem. És preferible fer la consulta abans de duplicar el pagament.

Atentament,

AFA Doctor Ferran i Clua

Per a qualsevol dubte recordeu que podeu contactar amb l’AFA en el correu afadrferraniclua@gmail.com.