Inici del periode d’inscripció a les extraescolars curs 2020/2021

Benvolgudes famílies,

Per tal de conciliar els horaris laborals amb els horaris de l’escola, l’AFA posa a disposició de les famílies sòcies diferents activitats extraescolars que complementen la franja horària de les tardes. Us informem que des d’avui dilluns 14 i fins al divendres 21 de setembre podeu fer la inscripció a les activitats extraescolars del curs 2020/2021 dels vostres fills i filles.

Aquesta és tota la informació sobre les activitats extraescolars:

• Organitzades per a infants de P4 a 6è de primària.
  • Cal arribar a un mínim d’inscripcions per a poder oferir l’activitat.
  • El periode d’inscripció és del 14 al 21 de setembre. Cal enviar el full d’inscripció al correu afadrferraniclua@gmail.com i que la família sigui sòcia de l’AFA.
  • Totes les activitats es realitzen a l’escola, excepte natació, i seguint el calendari escolar. Actualment la distribució dels espais destinats a les activitats està condicionada per les mesures Covid-19 i a les indicacions de les autoritats sanitàries.

Podeu consultar les activitats proposades i els preus aquí.
Aquestes activitats les realitzen les empreses Diver’s, Mishmash i Duet Sports Cotxeres Borbó, i les gestiona l’AFA.

📄 Informació i preus
📄 Full d’inscripció

Comissions d’extraescolars i comunicació
AFA Doctor Ferran i Clua

Per a qualsevol dubte recordeu que podeu contactar amb l’AFA en el correu afadrferraniclua@gmail.com.