Som agents Apilo XII, reciclem les piles usades!

Us animem a participar al Projecte Apilo XII; portant els piles i bateries que tingueu ja gastades. D’aquesta manera fem un planeta més sostenible i menys contaminat pels residus tòxics que provoquen les piles ja gastades. L’alumnat de CS-C, la classe de la Piràmide de Gizah, ha realitzat una pel·lícula per a que grans i petits us convertiu en agents Apilo, portant totes les piles i bateries que tingueu en desús a l’escola. A l’entrada del centre tenim una de les naus per portar totes les piles recollides a la planta de reciclatge. Animeu-vos! Fem-ho pel bé del nostre planeta!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *