Entrega Premis Jocs Florals

El jurat de ciutat dels jocs florals 2021 va decidir premiar 6 treballs fets per alumnes de l’Escola Vicente Ferrer.

Atès que a quest any no s’ha pogut dur a terme l’acte final a Can Massallera, l’alcaldessa de Sant Boi i la tinent d’alcaldia de ciutat educadora van venir a l’escola a entregar els premis en persona.

Els infants que van rebre aquest reconeixement van ser la Lucía Rubio, el David Ibarra, l’Alba Parrón, el Daniel Bonet, l’Aminata Balañá i l’Aïna Porta.

Felicitats a aquests nens i nenes i a la resta de l’alumnat, que també va fer produccions amb esforç i qualitat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *