El nostre gimnàs ja té nom

Tot i fer anys que el fem servir, el passat 30 de setembre vam inaugurar el nostre gimnàs ja que li hem posat nom.

Després d’un procés participatiu, que va arrencar en una investigació que van fer els alumnes quan vam estar confinats, s’ha decidit que el nostre gimnàs porti el nom d’una esportista femenina.

Els nens i les nenes de l’escola, van estar buscant esportistes femenines i escollint aquelles a les que admiraven més. S’ha fet un recull i una votació i l’escollida és l’Alèxia Putellas. L’Alèxia és una futbolista catalana. Juga de davantera o centrecampista en el seu actual equip, el FC Barcelona de la Primera Divisió Femenina d’Espanya. Prèviament va jugar al Centre d’Esports Sabadell, al Reial Club Deportiu Espanyol i al Llevant.

L’Alèxia ha estat escollida millor futbolista femenina d’Europa. És la primera dona a marcar en un partit oficial al Camp Nou, l’autora de gols a finals de Champions o de Copa. La capitana del triplet i la primera catalana a ser escollida la millor jugadora de l’any per la UEFA.

Esperem que aquest gimnàs vegi a molts infants amb ganes de fer esport durant tota la vida.