Butlletí 8: 18 de desembre

Funcionament dia 20 de desembre

En els butlletins 6 i 7, podeu veure la informació referent al festival. Afegim alguns punts a tenir en compte:

L’horari lectiu és de 9 a 13 hores. Les famílies dels diferents torns del festival, hauran de sortir al carrer i esperar a l’hora de sortida (en el segon torn serà molt poc). Per raons de seguretat, no podem tenir gent per diferents entrades i sortides al mateix temps i garantir que cap infant pugui marxar sol.

La recollida d’alumnes que es quedin el menjador es farà a les 15 hores per la porta principal. Aquelles famílies fixes que no en facin ús, han d’avisar abans. Podeu veure la circular del menjador clicant aquí.

Els dos torns del festival no són gaire llargs, us donarem un programa a l’entrada. Us demanem, en la mesura del possible, que espereu que acabi abans d’abandonar la sala. Tots els infants mereixen atenció i respecte i ho preparen amb molta il·lusió, també els alumnes que presenten. Per tant, hauríem d’evitar sortir en mig de la sessió. Si algú preveu que té molta pressa (feina…) li demanem que es posi prop de la sortida.

Altres informacions

La tornada a l’escola és el dia 8 de gener. i com ja sabeu d’altres cursos, els informes d’avaluació els repartim a finals de gener.

Durant el període de vacances l’escola està tancada, però si teniu algun dubte o alguna pregunta urgent, podeu enviar-nos un correu electrònic.

BONES FESTES I FELIÇ 2020!!!