Butlletí 37/22-23: 16 de juny

FESTIVAL FI DE CURS

Us recordem que el proper dia 22 de juny (últim dia del curs) farem el festival de final de curs al teatre de Can Massallera.

Com sempre, hi haurà dues actuacions.

La primera a les 9:45h adreçada a les famílies que tenen fill/es a Infantil i a Infantil i Primària, i la segona, a les 11:45h, adreçada a les famílies amb fills/es només a Primària.

LES FAMÍLIES DE 6è PODEN ESTAR, COM SEMPRE, A LES DUES ACTUACIONS.

Ens farà falta un pare o una mare voluntaris per a acompanyar a cada classe en el cas d’Ed. Primària i dues persones en el cas d’Ed. Infantil. Els/les interessats/des, us podeu oferir directament als tutors/es.

La setmana anterior al festival, us farem entrega de les entrades (2 per família).

Us enllacem el vestuari per a cada grup.

TORNADA DEL SEGON TORN (PRIMÀRIA)

Tal i com heu rebut pel Classdojo, necessitem fer previsió dels alumnes que tornaran en autocar després del segon passe del festival.

Si us plau, contesteu aquest formulari dient com ho fareu. És imprescindible que, per tornar en autocar, es reservi la plaça.

ENVIAMENT INFORME

El dia 21 de juny rebreu els informes del tercer trimestre per correu electrònic. Al mateix temps, rebreu l’informe d’avaluació final del curs (només Primària).

DIA RESERVAT PER COMENTAR INFORME

El dia 23 de juny, com fem habitualment cada curs, el tenim reservat per a que pugueu venir a l’escola durant el matí per comentar l’informe que us arribarà per correu aquella mateixa setmana. Caldria que aviséssiu als tutors/es que us interessa venir i de l’hora que us va bé.

FORMULARIS VALORACIÓ FAMÍLIES

Encara hi ha famílies que esteu omplint el formulari de valoració del curs. Us donem algun dia més per si no ho heu pogut fer. És molt necessària la vostra opinió.

formulari

EIX TEMÀTIC CURS 23-24

Ja tenim eix temàtic pel curs 23-24.

Després de fer les votacions, us informem que l’Art ha estat el més votat.

INFORMACIÓ AFA: RECORDATORI

Us esperem el 17 de Juny perquè… ¡¡Ja arriba la festa de fi de curs de l’AFA!! 🥳

I, a més a més d’altres activitats (que esperem que us agradin molt!! 🤩), s’està organitzant un ScapeRoom (de 1r  a 6è) per la qual necessitem que:

• Els nens que vulguin participar facin grups de 6 a 8 persones del mateix grup/classe
  • Un cop fets els grups ¡¡Important!!:
    • Envieu correu a l’AFA (afa.escolavicenteferrer@gmail.com)  indicant els components de l’equip i curs
    • Al mail indiqueu si teniu algun problema d’horari (per poder organitzar els torns)

*L’activitat es farà cada 10 minuts amb durada aproximada de 40 minuts.

Els nens d’infantil podrán gaudir durant el temps de l’Escape Room de jocs tradicionals i diferents tallers super divertits 🤩

INFORMACIÓ AJUNTAMENT