Butlletí 35/22-23: 2 de juny

FESTIVAL FI DE CURS

El dia 22 de juny (últim dia del curs) farem el festival de final de curs al teatre de Can Massallera.

Com sempre, hi haurà dues actuacions.

La primera a les 9:45h adreçada a les famílies que tenen fill/es a Infantil i a Infantil i Primària, i la segona, a les 11:45h, adreçada a les famílies amb fills/es només a Primària.

Ens farà falta un pare o una mare voluntaris per a acompanyar a cada classe en el cas d’Ed. Primària i dues persones en el cas d’Ed. Infantil. Els/les interessats/des, us podeu oferir directament als tutors/es.

La setmana anterior al festival, us farem entrega de les entrades (2 per família).

Properament, us enviarem el vestuari de cada grup i la circular per saber quins alumnes tornaran a l’escola en autocar.

JORNADA INTENSIVA

El proper dilluns, dia 5 de juny, comencem a fer la jornada intensiva.

Recordeu que l’horari lectiu passa a ser de 9 a 13h.

EIX TEMÀTIC PROPER CURS

Els mestres hem proposat diferents eixos temàtics pel proper curs i hem votat. Els tres temes més votats són els següents:

• L’ART
  • EDATS DE LA HISTÒRIA
  • L’AIGUA

Dimecres vinent es faran les votacions a la Biblioteca Harry Potter per decidir quin serà l’eix finalista.

REUNIONS DE TANCAMENT

Us adjuntem el quadre amb les dates de les reunions de tancament de cada curs (hi ha algun canvi , notificat al Classdojo).

Tindrem servei d’acollida al preu d’1€ per família.

REUNIONS DE TANCAMENT CURS 22-23
CURS DATA

I3 Dimarts 6 de juny
I4 Dimecres 7 de juny
I5 Dimecres 7 de juny
1r Dimecres, 14 de juny
2n Dilluns, 12 de juny
3r Dimarts, 13 de juny
4t Dijous, 8 de juny
Dijous, 8 de juny
Dimarts 6 de juny

DIA RESERVAT PER COMENTAR INFORME

El dia 23 de juny, com fem habitualment cada curs, el tenim reservat per a que pugueu venir a l’escola durant el matí per comentar l’informe que us arribarà per correu aquella mateixa setmana. Caldria que aviséssiu als tutors/es que us interessa venir i de l’hora que us va bé.

COBRAMENT SORTIDES

La setmana vinent es passaran els rebuts de les sortides del 3r trimestre. Recordem que després de pagar 30€ el 1r i 2n trimestre, l’import d’aquest últim rebut és l’import calculat segons les sortides que hagi fet cada grup.

CERTIFICATS XEC 100 MATERIAL (PRIMÀRIA)

A les reunions de tancament del curs de Primària, els tutors/es us faran entrega dels certificats amb les dades necessàries per validar els xecs de 100€ per material que ofereix el Govern i que rebreu aquest estiu a casa.

FORMULARIS FAMÍLIES

Durant la propera setmana, us enviarem per correu i Classdojo el formulari de valoració del curs. Us demanem que els contesteu tots/es, ens és molt útil aquesta informació per poder millorar la nostra feina.

TEATRE ALUMNES 6è

El dia 15 de juny, a les 15:30h, els alumnes de 6è faran la representació del teatre que han estat preparant durant tot el curs.

Per tal de saber amb quin aforament comptem, us demanem que us inscriviu al següent formulari.

INFORMACIÓ AFA

Us esperem el 17 de Juny perquè… ¡¡Ja arriba la festa de fi de curs de l’AFA!! 🥳

I, a més a més d’altres activitats (que esperem que us agradin molt!! 🤩), s’està organitzant un ScapeRoom (de 1r  a 6è) per la qual necessitem que:

• Els nens que vulguin participar facin grups de 6 a 8 persones del mateix grup/classe
  • Un cop fets els grups ¡¡Important!!:
    • Envieu correu a l’AFA (afa.escolavicenteferrer@gmail.com)  indicant els components de l’equip i curs
    • Al mail indiqueu si teniu algun problema d’horari (per poder organitzar els torns)

*L’activitat es farà cada 10 minuts amb durada aproximada de 40 minuts.

Els nens d’infantil podrán gaudir durant el temps de l’Escape Room de jocs tradicionals i diferents tallers super divertits 🤩