Butlletí 33/22-23: 19 maig

FESTA MAJOR DE SANT BOI

Us enllacem el programa de la Festa Major de Sant Boi d’aquest cap de setmana.

FESTA MAJOR SANT BOI 2023 LF-V4

FESTIU DILLUNS VINENT

Dilluns vinent, 22 de maig, és festa local i, per tant, l’escola romandrà tancada.

MERCAT COOPERATIVA ALUMNES 5è

El dia 23 de maig, dimarts vinent, els nostres alumnes de 5è estaran venent els seus productes de la Cooperativa a una paradeta a la plaça del Mercat de la Muntanyeta. Tots els grups de l’escola anirem,  per torns, a veure’ls i a comprar, qui vulgui, alguns dels seus productes.

Us passem l’enllaç de la seva pàgina web.

TEATRE ALUMNES 6è

El dia 15 de juny, a les 15:30h, els alumnes de 6è faran la representació del teatre que han estat preparant durant tot el curs.

Properament, us enviarem un formulari per poder reservar entrada i tenir en compte l’aforament.

.