Butlletí 33: 11 de juny

Reunions de tancament

Les reunions de tancament de cada nivell seran per videoconferència

Dilluns 15 de juny
  • 1r a les 16 hores
  • 4t a les 17 hores
Dimarts 16 de juny
  • 6è a les 16 hores
  • 5è a les 17 hores
Dimecres 17 de juny
  • 3r a les 17 hores
Dijous 18 de juny
  • 2n a les 17 hores
Dilluns 22 de juny
  • P4 a les 16 hores
  • P5 a les 17 hores
Dijous 25 de juny
  • P3 a les 16 hores

Festival fi de curs

Aquest any no podrem fer el festival de fi de curs de cada any a Can Massallera, per això, portem setmanes demanant vídeos per poder fer un muntatge de cada grup i així celebrar l’últim dia d’escola un “Festival Virtual”.

Us demanem tota la vostra col·laboració en dos aspectes:

1. Necessitem que acabeu d’enviar els vídeos les persones que no l’han fet. Es tracta de substituir una cançó de tot el grup que faríem a l’escola tots junts, per una virtual que cadascú ha de fer des de casa seva. Si no tenim els vídeos de tothom, el grup no quedarà complet ja que faltaran companys i seria una pena. Encara que la gran majoria ha participat i l’ha enviat, és necessari que ens envieu els vídeos que falten abans de dilluns. Dilluns 15 es deixaran de recollir vídeos i començarem amb el muntatge.
    2. Aquest concert virtual serà divendres 19 a les 10 h. del matí. Serà un matí de pel·lícula. Podreu veure des de casa vostra als protagonistes més especials de l’escola.

Informe final

L’informe final s’enviarà per correu entre el 18 i el 19 de juny us arribarà junt amb una explicació, atès que enguany no hem pogut fer l’informe redactat del seguiment diari.

Valoració curs

Pel que fa al confinament, hem seguit les instruccions del Departament respecte a que no s’avancessin continguts ni intentéssim fer un horari de classes però de forma telemàtica. Així i tot, som conscients que si torna a haver una situació similar s’hauran de buscar solucions diferents.

Referent a aquestes possibles fórmules diferents, aquest estiu farem un pla de contingència i, entre altres coses, comptarem amb la vostra opinió. Per aquesta raó, del qüestionari d’aquest curs hem eliminat algunes preguntes d’activitats que no s’han pogut dur a terme amb normalitat i hem posat algunes qüestions relacionades amb la situació actual. Us enllacem el qüestionari i us animem a fer-lo, sempre ens mirem els resultats i els tenim en compte:

Recollida objectes personals

Aquells infants que tinguin objectes importants per recollir de l’escola, i que els necessitin, podran venir a recollir-los durant la setmana del 22 de juny, abans del casal d’estiu. Per fer-ho, cal demanar cita perquè hi ha un límit màxim de persones per franja horària. Si voleu venir envieu un correu a l’escola o al tutor o tutora i us donarem dia i franja (d’una hora).

Si es tracta d’alguna cosa que es pot esperar a setembre, pot quedar recollida i a la tornada la recolliu.

Curs 2020-2021

Hores d’ara sabem molt poc del proper curs. No tenim plantilla i no hi ha calendari ni horari. Tampoc ens han donat instruccions per fer agrupaments diferents de cara a la preocupació que hi ha per un possible rebrot a la tardor.

Ara per ara, és del tot impossible avançar tutories pel proper curs, quan ni tan sols sabem si els grups s’hauran de partir o no. De moment només us avancem que de cara al període 2020-2024 s’ha format un nou equip directiu del centre, que és el següent:

• Secretària: Elena Godoy Maldonado.
      • Cap d’estudis: Gemma Torres Merlo.
      • Director: David Parrón García

Els objectius i les línies de treball del projecte de direcció pels propers 4 anys es faran públics un cop s’hagi fet la presentació al consell escolar.