Butlletí 32: 5 de juny

Dia del Medi Ambient

Avui divendres 5 de juny és el DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT.

La disminució dels nivells de soroll derivada del confinament ha permès escoltar millor als ocells. Així doncs, si aneu a fer un passeig per zones verdes, sentireu molts ocells.

És per això que hem volgut compartir amb vosaltres aquesta aplicació, que us permetrà saber quin nom tenen els ocells només amb el seu cant.

Consulta “BirdNET: Bird sound identification”

També us animem a participar en el projecte “ocells dels jardins” que trobareu en aquest enllaç:

Casal d’estiu 2020

Ja ha sortit la informació sobre al Casal d’estiu 2020, que comença el 29 de juny i acaba el 31 de juliol, sense colònies.

És important mirar-se bé tota la informació en el següent document:

Guia informativa del Casal d’Estiu 2020 – CATALÀ

Retorn diners de les colònies

Com recordeu, a cada infant que va anar de colònies li hem de retornar 41€ (a la seva família). No ha estat possible fer un retorn massiu a través de la plataforma de l’entitat bancària i per això us proposem acumular els diners per les properes colònies o per les sortides del pròxim curs, en cas de no haver-hi colònies.

En cas que alguna família necessiti els diners i vulgui que li fem el retorn, que es posi en contacte amb nosaltres la setmana vinent. Hauríem de quedar un dia i una hora i li donaríem en metàl·lic. En cas de no poder venir en horari de matí ja parlaríem com fer-ho.

Beques Menjador

Us recordem que, tal i com us vam informar el passat 26 de maig, s’han aprovat les bases per a la convocatòria dels ajuts de menjador escolar per al curs 2020-2021.
Les mesures de confinament i les mesures sanitàries deriven en que la tramitació dels ajuts per proper curs serà principalment telemàtica, i les famílies des d’un mòbil, ordinador, o tauleta podran accedir a la web del Consell Comarcal i realitzar el tràmit. El termini per a la presentació de sol·licituds és del 4 al 17 de juny de 2020.

Aquelles famílies que no tinguin la possibilitat de fer el tràmit de forma telemàtica, rebrà un suport per part de l’ajuntament per poder demanar la beca. Aquest procés es realitzarà entre el 18 de juny i el dia 3 de juliol.

A continuació us adjuntem un document on hi ha respostes a les preguntes més freqüents i un altre amb les bases de la convocatòria:

1BASES beques menjador 2020-2021 telematica

FAQS 2020-2021