Butlletí 32/22-23: 12 maig

Ajut de 100 € de material

El 2 de maig el Govern va aprovar un ajut de 100 euros per adquirir material escolar per a l’alumnat que cursarà educació primària el curs 2023-2024 en un centre del Servei d’Educació de Catalunya.

L’ajut s’articularà mitjançant un sistema de vals, que es podran bescanviar en comerços d’arreu de Catalunya per llibres, diccionaris, papereria, elements d’escriptura, calculadores, motxilles i jocs educatius fins al 30 de novembre del 2023.

Els vals es distribuiran per correu postal al domicili durant els mesos d’estiu, de manera que el material es pugui adquirir abans de l’inici del curs.

Full confirmació de plaça

Els vostres fills/es sortiran avui amb el full de confirmació de plaça i de dades personals. És molt important que el porteu omplert dilluns o dimarts vinent. Comproveu que l’adreça que ens consta és correcte, és allà on rebreu els vals per la compra de material (Primària).

Beques de menjador Consell Comarcal i Beca MEC de NEE

Estigueu atents al correu electrònic donat que rebreu  la informació detallada referent a aquestes beques per al proper curs.

Informació Menjador

Us adjuntem una important del servei de menjador referent a la jornada intensiva.