Butlletí 31: 29 de maig

Pla de Reobertura Escoles Públiques

Les escoles públiques de Sant Boi de Llobregat hem acordat un pla de reobertura que podeu consultar en la següent infografia: INFOGRAFIA ESCOLES SANT BOI (1)

Les conclusions són:

• Educació infantil: Només poden venir els alumnes que es trobin en les condicions que marca la normativa, que no contempla cap tipus d’excepció. Hauran de portar signada la declaració responsable que se’ls enviarà.
      • 1r a 5è de primària: Se segueix prioritzant el seguiment telemàtic.
      • 6è de primària: Vindran a l’escola en dues sessions, de forma voluntàries, que s’hauran de fer en grup reduït. Des de la tutoria es posaran en contacte amb les famílies per saber quins alumnes vindran. Hauran de portar signada la declaració responsable que se’ls enviarà. Els alumnes hauran de portar mascareta.

Atenció: Si alguna família d’infantil compleix els requisits que marca la normativa i té pensat portar el seu fill o filla a l’escola, ha de posar-ho a l’enquesta o comunicar-ho al centre. Les famílies que ens ho han comunicat rebran la declaració que han de signar i les avisarem de com tindrà lloc la recepció i la recollida dels alumnes.

Comunicat de l’equip docent

Les direccions dels centres públics de Sant Boi han enviat un comunicat als Serveis Territorials al Baix Llobregat, expressant la seva disconformitat en com s’ha dut a terme aquesta tornada parcial a les escoles.

En la mateixa línia, les diferents escoles han acordat un comunicat per a les famílies expressant el nostre desacord amb aquest pla: Escrit Famílies Vicente Ferrer

Continuïtat al centre

La setmana vinent rebreu un correu electrònic del tutor o tutora on haureu de respondre si el vostre fill o filla seguirà a la nostra escola el proper curs. Ateses les circumstàncies, hem simplificat al màxim el procediment. Això sí, necessitem que respongueu en qualsevol cas per poder detectar si alguna família no ha rebut la comunicació.

Retorn diners colònies

No s’ha pogut fer encara el retorn dels diners per un problema amb el sistema informàtic que tenim amb l’entitat bancària.

En cas de que no s’hagi solucionat en el moment d’entrar a la fase 2, facilitarem el pagament en metàl·lic dels 41€ a aquelles famílies que ens ho demanin (seguint totes les normes de seguretat) i es proposarà un descompte equivalent pel proper curs per aquelles que ja els està bé.