Butlletí 26: 5 de maig

Estat pagaments escola

Material

Com sabeu, la quota total de material (material fungible, llibres…) per a tot el curs és de 130 €. Es fa un primer pagament de 80 el mes de juliol i la resta es paga de forma trimestral.

Aquelles famílies que estigueu al dia de pagament, se us descomptarà de la quota del curs vinent la quantitat proporcional que correspongui al temps que el centre està tancat. En el cas de l’alumnat de sisè, es tornaran els diners corresponents a cada família.

Si el confinament dura fins a finals de curs, la quantitat seria de 45 €, però hem d’esperar a veure què passa.

Colònies

Un cop passades les factures corresponents a autocars, casa de colònies i monitoratge, hem calculat la devolució que correspon a cada infant per la tornada anticipada.

Aquelles famílies que estigueu al dia de pagament, rebreu un ingrés de 41 € per a cada nen o nena. Aquest ingrés es farà mitjançant transferència bancària cap al dia 15 de maig. Actualment no podem fer ni pagaments ni cobraments en efectiu.

Piscina

La piscina del tercer trimestre no es fa i, per tant, no es cobrarà, però encara falta per pagar el segon trimestre. Ja us informarem de com es farà aquest pagament.

Preinscripció

Alguns mitjans de comunicació estan donant dates per a la preinscripció. Des del Departament ens han comunicat que encara no es pot dir de forma oficial atès que depèn de l’estat d’alarma i de les fases del desconfinament. Quan tinguem notícies oficials i definitives us les farem arribar.