Butlletí 20: 6 d’abril

Enquesta a famílies

En primer lloc, donar les gràcies perquè en només un cap de setmana hem obtingut més de 100 respostes. Això ens permet tenir una visió força objectiva. El qüestionari ja s’ha tancat i no entren més respostes, si algú tingués pendent alguna cosa important o que no surt, ens la pot fer arribar pels canals habituals.
Hem fet un document analitzant i responent a les propostes que heu fet i afegint les gràfiques de les respostes a les diferents preguntes. El podeu veure clicant a continuació:

Respostes qüestionari confinament

Vídeo

S’ha plantejat fer un tercer vídeo d’alumnes per penjar a la pàgina web i a les xarxes de l’escola. Tenim alguns que ens ha passat alguna tutora i alguna família.
Fins demà, 7 d’abril, podem recollir fotos o vídeos de màxim 5 segons, de nens i nenes que no hagin sortit en els dos primers. Si us plau, no envieu vídeos llargs.
Per tant, serà un vídeo on surtin alumnes que no han sortit en els dos primers.

Reptes

De cara als propers dies, us plantejat dos reptes:

1. Enviar-nos una foto de la mona que feu a casa.
    2. Un repte musical que podeu consultar en l’apartat de música d’aquesta pàgina, clicant aquí.

Contacte

Recordeu que aquests dies de Setmana Santa, mantenim oberts els canals de comunicació:

• Correu electrònic (prioritari): a8063761@xtec.cat / esc-vicenteferrer-sb@xtec.cat
    • WhatsApp i mòbil al 623176902

Qualsevol família que es trobi en un situació en la que necessita ajuda, no només escolar, pot posar-se en contacte amb nosaltres i intentarem ajudar dins les nostres possibilitats.

Si cliqueu aquí podeu accedir als telèfons d’atenció a la ciutadania de l’Ajuntament de Sant Boi de Llobregat.

Preinscripció

Encara no hi dates ni terminis per a fer la preinscripció. Tan aviat com hi hagi informació la farem arribar per tots els canals disponibles.