Butlletí 19/22-23: 3 de febrer

Pressupostos participatius

Algunes famílies de l’escola han fet propostes per als pressupostos participatius de l’Ajuntament que comporten millores per a les nostres instal·lacions.
Necessitem vots de la població per tal que es puguin dur a terme.
Us passem els enllaços per poder votar: ombra jocs psicomotrius pel pati. Aquesta setmana us hem enviat un correu explicatiu dels passos que cal fer per votar.
Si som molts, podem aconseguir el que es demana.
Si us plau, passeu aquesta informació pels grups de famílies per tal que arribi al màxim nombre de persones. Mentre més vots aconseguim, millor!

Carnestoltes

Recordeu que el dia 17 de febrer, a la tarda, farem la rua de Carnaval. La setmana vinent us donarem detalls dels horaris.
El mateix dia, al matí, l’AFA ha organitzat una xocolatada pels infants. La repartirem per esmorzar. Es tindran en compte totes les al·lèrgies i intoleràncies.

Portes obertes

El dia 27 de febrer tindrem la jornada de Portes Obertes per a les famílies que vulguin matricular els seus fills/es a l’escola. Si coneixeu algú que estigui interessat/da, li podeu fer saber.
A la pàgina de l’escola podreu trobar l’enllaç per poder-se inscriure.