Butlletí 18/22-23: 27 de gener

Dia Mundial de l’Educació Ambiental

Ahir, 26 de gener, va ser el dia mundial de l’Educació Ambiental. Per celebrar-ho, i amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Boi, els alumnes de 4t han fet un taller de plantació d’un arbre a un dels patis interns de l’escola. Així mateix, l’Ajuntament ens ha ofert la possibilitat de tenir un altre arbre al nostre pati gran que, en uns anys, ens donarà ombra natural. La setmana vinent, ens instal·laran unes veles d’ombra al pati de Primària.

Calendari de pagaments

A la pàgina web hem afegit les dades del calendari de pagaments perquè el pugueu consultar quan vulgueu. Veureu que estan especificades les dates, els imports i els conceptes dels pagaments.

Rúa de Carnaval

El divendres 17 de febrer farem la Rua de Carnaval. Us donarem més detalls en les pròximes setmanes.

Informació de l’Ajuntament

L’Ajuntament ha posat en marxa un nou servei. Es tracta del servei de cura puntual d’infants i està adreçat principalment a famílies amb fills i filles de 4 mesos a 3 anys, que necessiten disposar puntualment de temps lliure per conciliar la seva vida laboral, familiar i personal. També s’habilitarà un servei els dissabtes al matí per a famílies amb fills i filles de 4 a 12 anys.

Aquesta iniciativa vol facilitar que les famílies puguin disposar puntualment de temps lliure per fer tràmits, anar al metge, a una entrevista de treball, a un curs de formació, o simplement un temps per l’oci personal.

Per sol·licitar el servei, es imprescindible haver-se donat d’alta prèviament i registrar-se mitjançant un formulari d’alta habilitat a la web de l’Ajuntament de Sant Boi. També es pot sol.licitar informació al telèfon 622 27 69 18 (de dilluns a divendres laborables, de 9 a 14h).

El servei de cura puntual d’infants és gratuït, obert i universal per a tota la ciutadania.

Podeu trobar més informació al document adjunt: servei-cura-infants

Pressupostos participatius

Algunes famílies de l’escola han fet propostes per als pressupostos participatius de l’Ajuntament que comporten millores per a les nostres instal·lacions.
Necessitem vots de la població per tal que es puguin dur a terme.
Us passem els enllaços per poder votar: ombra jocs psicomotrius pel pati. Aquesta setmana us hem enviat un correu explicatiu dels passos que cal fer per votar.
Si som molts, podem aconseguir el que es demana.
Si us plau, passeu aquesta informació pels grups de famílies per tal que arribi al màxim nombre de persones. Mentre més vots aconseguim, millor!