Butlletí 17: 24 de març

Tasques i propostes didàctiques

Aquest matí us hem enviat les tasques dels diferents grups de primària i aquesta tarda enviarem les propostes d’infantil. Volíem comentar-vos alguns punts a tenir en compte:

• Els grups de primària volem acabar tenint el ClassDojo com a plataforma d’ensenyament online. Només es tracta de trobar una eina que pugui ser eficaç i l’objectiu principal d’aquesta setmana és adaptar-nos. Estem preparant-nos per si aquesta situació s’allargués més enllà de Setmana Santa.
    • El que s’envia és un enviament estàndard, per qualsevol dificultat o necessitat diferent podeu posar-vos en contacte amb el docent corresponent.
    • Les activitats que s’envien no són per avançar en nous continguts, sinó per repassar o ampliar continguts ja introduïts a l’escola. En cap cas aconsellem que intenteu avançar en nous continguts a partir de tutorials d’Internet o de TV.
    • Pel que fa a educació infantil (P3, P4 i P5), rebreu algunes recomanacions i propostes per mantenir el contacte amb l’escola, practicar algunes capacitats o habilitats…  En cap cas es tracta de deures obligatoris en una etapa que encara no és obligatòria.

Pagaments i rebuts

Ara per ara, no pasarem cap rebut des de l’escola. Esperem a veure com va evolucionant la situació i aclarim alguns aspectes:

• Quines activitats i sortides es poden fer.
    • Quins mesos es cobra o no material.
    • Com es tanca el pagament a la casa de colònies.

El que sí que s’haurà de pagar és el segon trimestre de piscina, atès que ja s’ha portat a terme. Així i tot, de moment no el cobrarem i esperarem a veure com es resol tot.

Per altra banda, som conscients que pot haver-hi famílies que aquesta situació els estigui ocasionant un problema de baixada o manca d’ingressos econòmics i no volem agreujar aquest problema.

Pel que fa a les activitats extraescolars, l’empresa no passarà els rebuts corresponents al mes d’abril i un cop es torni, ja es calcularà com queda la resta de curs.

Preinscripció

El procés de preinscripció i matrícula està aturat i no sabem quan començarà ni com es farà. Només recordar-vos que les famílies del centre que teniu germans per entrar nous a l’escola, heu de fer tots els tràmits igual que la resta de famílies, en cas contrari es perden els punts que s’obtenen com a germans d’alumnes.

Quan hi hagi qualsevol informació us la farem saber de seguida i la publicitarem a la nostra pàgina web i a les xarxes socials del centre.

Missatge de l’Ajuntament

No hi ha dubte que lluitar contra l’epidèmia és un repte col.lectiu al qual la ciutadania de Sant Boi està responent amb fermesa i coratge. És just, però, destacar la tasca de les persones que integren els serveis essencials de la nostra ciutat: serveis socials, personal sanitari, Policia Local, Protecció Civil i Bombers. Ells i elles constitueixen la gran barrera contra el virus i mereixen tot el nostre suport i agraïment.

Justament per agrair el seu esforç i sacrifici durant aquests dies, demanem als nens i nens de Sant Boi que facin un dibuix (mida Dina A-4, amb el nom i cognoms) per expressar el seu suport i solidaritat a un d’aquests col.lectius de professionals.

Envieu aquests dibuixos a l’adreça voluntariatsocial@santboi.cat

Els dibuixos seran descarregats, impressos i lliurats en el lloc de treball d’aquestes persones.

Més informació clicant aquí

Situació com a comunitat

Com bé sabeu, el cap de setmana us vam enviar un vídeo per tots els infants i les seves famílies. Podeu tornar-lo a veure aquí.

Ja us avancem que, abans de que acabi aquesta setmana, us demanarem la vostra col·laboració voluntària, per fer una cosa conjunta.

Per acabar, us volem transmetre el nostre desig de que tots i totes estigueu bé de salut i amb molts ànims.

Una abraçada virtual!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *