Butlletí 12/20-21: 6 de novembre

Situació actual

Acabem la 8a setmana de curs i seguim sense confinar cap grup. És cert que hi ha un factor sort, ja que la seguretat absoluta no existeix, però no és menys cert que, la immensa majoria de les persones que formem part de la comunitat educativa (alumnes, famílies i personal del centre) estem actuant amb responsabilitat i cal felicitar-nos per això. Com hem dit altres cops, algun dia ens tocarà i això no voldrà dir que estiguem fent les coses malament, simplement haurem de seguir fent-les bé perquè ens passi les menys vegades possibles.

La situació general segueix sent greu i no sabem com pot evolucionar les pròximes setmanes. Tal com us hem dit en anteriors comunicacions, l’equip docent té prevista una planificació per dur-la a terme en cas de confinament que inclou classes telemàtiques i la continuïtat de les programacions didàctiques.

Menjador

Compartim alguna informació o recordatori del menjador:

• Tenim un apartat de menjador a la nostra pàgina on podeu consultar les dades de contacte, els menús i altres possibles informacions. A més, teniu un enllaç al blog propi creat per l’empresa.
      • Tal com hem informat altres cops, recordeu que el número de telèfon del menjador va canviar aquest estiu i és: 656 30 85 68
      • Les famílies fixes del menjador, és important avisar quan el vostre fill o filla no es pugui quedar per la raó que sigui, sobretot si es tracta de diversos dies. En cas contrari, es cobrarà el menú i hi haurà un menjar que es malbaratarà.

Pluja

Recordeu que els alumnes, almenys de primària, han de dur un impermeable a la motxilla per si un dia plou. És important tenir-ho en compte ja que no es pot entrar a l’escola.

Vacunes

Tal com es va comunicar a les famílies, el dia 12 de novembre venen a posar les vacunes a l’alumnat de sisè, seguint el calendari del departament de Salut.

Recordeu que cal portar el carnet de vacunacions perquè el personal sanitari pugui revisar-lo i fer les anotacions pertinents.

Google Classroom

S’està configurant el compte de l’escola. Es tracta d’un espai web concret (escolavicenteferrer.com) on es podran fer servir aplicacions com Gmail, Drive, Calendar, etc. Una de les eines més importants que farem servir és el Google Classroom. Es tracta d’una eina destinada exclusivament al món educatiu.

Els principals objectius d’aquesta incorporació són:

1. Millorar la competència digital del nostre alumnat, en coherència amb el que es porta a terme en els centres de secundària de la nostra zona educativa.
      2. Incorporar una eina que millora les possibilitats de treball col·laboratiu en línia.
      3. Dotar al professorat d’una eina per poder gestionar el procés d’aprenentatge del seu alumnat.
      4. Mantenir a les famílies més informades d’allò que s’està treballant en cada moment.

La setmana vinent, les famílies de cicle mitjà i sicle superior rebran informació i un full d’autorització, al mateix temps que es fa una ràpida formació als docents.

Novetats pàgina Web

Hi ha dues novetats a la nostra pàgina Web que us volem comentar:

• Apartats per cicles, on anirem penjant algunes activitats que vulguem mostrar. A més a més, els alumnes de cicle superior aniran compartint la seva tasca de creació i gestió d’una cooperativa.
      • Subapartat de Newsletter, amb articles a compartir, on podeu trobar articles propis o d’altres mitjans sobre educació, escola, creixement, salut, infància, etc.

Us ensenyem com es veu el menú desplegat: