Butlletí 11/20-21: 30 d’octubre

Situació actual i recordatoris

La situació general ha millorat, tot i que a l’escola seguim aguantant. Aquesta setmana hi ha hagut dos positius de persones de l’escola, però en els dos casos portaven dies sense venir i no ha calgut confinar alumnes ni mestres. Seguim sense confinar cap grup!

Us posem alguns aspectes que seria important recordar i tenir-los presents:

• En els accessos a l’escola, cada grup té un horari. Si l’entrada va àgil es pot deixar entrar una mica abans, però és important respectar els torns. Si persones dels segon o tercer grup es posen a la part de davant de la fila, impedeixen passar a altres alumnes que han d’entrar abans.
      • Quan hi ha aniversaris o qualsevol activitat en les que la gent pugui portar aliments de fora del centre, caldrà que siguin sempre empaquetats, etiquetats i sense obrir. Si són en format individual millor. En cas contrari, no es podran consumir ni repartir dins de l’escola.
      • Recordem que tenim un Pla d’Organització es detallen gran part de les mesures organitzatives i de seguretat. Podeu consultar-lo al nostre WEB.

Ara que arribem al mes i mig de classe, cal dir que hem de felicitar els nens i nenes perquè estan donant una lliçó de saber estar, d’adaptar-se a les noves circumstàncies i de ser capaços de viure l’escola amb un somriure tot i les restriccions. Només per això, val la pena que totes les persones adultes fem el possible perquè puguin seguir venint a l’escola. Amb la nostra actitud responsable dins i fora del centre cadascú de nosaltres posa el seu gra de sorra per aconseguir-ho.

Sortides primer trimestre

Els grups que facin alguna sortida durant aquest primer trimestre, la faran per l’entorn proper, a peu i amb el grup estable. En cas de necessitar el suport d’algun monitor o monitora de pagament, ja es cobraria conjuntament amb les sortides del segon o del tercer trimestre. Esperem que cap a la primavera puguem fer més sortides.

Autorització serveis Internet

Les famílies d’alumnes de primària rebreu pròximament una autorització d’ús de serveis i recursos digitals a Internet. Les famílies haureu d’autoritzar que els vostres fills i filles poden fer servir aquests recursos. Concretarem el ClassDojo i la possibilitat de començar aviat (almenys amb els grans) amb l’ús de l’entorn Google for Education (Gmail, Drive, Calendar…). Abans rebreu informació al respecte.

Pagaments

Us recordem que demà (31 d’octubre) finalitza el termini pel pagament del material corresponent al primer trimestre. En cas de tenir alguna dificultat, poseu-vos en contacte amb secretaria, preferiblement per correu electrònic.