Butlletí 11: 10 de febrer

Carnaval

Calendari previst:

• El divendres 14 a la tarda arriba el rei Carnestoltes i s’anunciaran les seves ordres (us les passarem també en una newsletter).
    • El dijous 20 al matí celebrarem el dia de la truita. Esmorzarem tots junts al pati entrepà de truita o de botifarra d’ou.
    • Els dies 17, 18, 19 i 20 de febrer, haurem de seguir les ordres del rei Carnestoltes.
    • El divendres 21 de febrer es farà la rua amb els alumnes de sisè fent la batucada. A l’acabar la Rua, l’AFA oferirà la tradicional xocolatada al pati de l’escola.

El proper divendres us enviarem informació més detallada del Carnaval, amb les ordres i amb les orientacions per un bon funcionament de la Rua, sobretot de seguretat.

Confecció disfresses:

L’equip docent de l’escola va acordar que se seguiria amb la idea de fer les disfresses en col·laboració amb les famílies i amb la participació directa dels infants.

Atès que moltes famílies tenen dificultats per poder venir en horari escolar, s’ha previst que aquesta col·laboració es pugui fer a casa (com ja s’ha fet en diverses ocasions). La idea és que les famílies puguin ajudar a fer part de la disfressa als seus fills o filles. Així evitem que sempre siguin les mateixes persones les que puguin venir i donem aquesta oportunitat a tohtom.

Evidentement, en cas de dubtes, o de no poder comptar amb el material necessari, us podeu posar en contacte amb el tutor o tutora corresponent per tal de solucionar-ho.

Colònies

Ja s’acosten les colònies i, com cada any, s’ha repartit un full amb informacions de salut i d’algun aspecte del dia a dia de l’infant. Us demanem que l’empleneu i que el porteu com més aviat millor. Si hi ha qualsevol dubte o alguna qüestió específica, ho podeu parlar amb el tutor o tutora del vostre fill o filla.

Més endavant es farà una reunió informativa pels més petits. En el cas de mitjans i grans, es repartirà la informació per escrit.