Ja tenim els nostres productes!

La CooperaEgipte CS-C, la cooperativa de la classe de CS-C, estem elaborant els nostres productes amb molta il·lusió.

El proper 19 de maig, amb motiu de la Festa Major, a la Rambla de Rafael Casanova podreu adquirir-los, conjuntament amb totes les cooperatives de les escoles de Sant Boi que hi participen.

Estem elaborant sabons naturals, atrapasomnis, jocs de laberints, llibretes decorades, divertits punts de llibres, pista de bàsquet, portallapis i imans de hamas. D’aquests, podeu escollir diferents models. Us convidem que ho feu a través d’ aquest enllaç.

Us hi esperem!