Butlletí 6/21-22: 10 de setembre

Primer dia de classe

El dilluns 13 els grups entraran per la seva porta i el tutor o tutora corresponent esperarà als alumnes per tal anar junts cap a l’aula (excepte P3). En el cas de Petits, les mestres estaran a les entrades de l’aula perquè les vegin.

Tot i que ahir us vam enviar el Pla d’Organització i un resum esquemàtic, us posem a continuació com van les entrades i les sortides:

PORTA DE PETITS (C/ Rubió i Balaguer):

• P3: Horari d’adaptació.
      • P4: Entrades a les 8.50 i 14.50; sortides a les 12.20 i 16.20.
      • P5: Entrades a les 9.00 i 15.00; sortides a les 12.30 i 16.30.

PORTA PRINCIPAL (C/ Salvador Aulèstia, 9):

• 1r: Entrades a les 8.55 i 14.55; sortides a les 12.25 i 16.25.
      • 2n: Entrades a les 9.00 i 15.00; sortides a les 12.30 i 16.30.
      • 3r: Entrades a les 9.00 i 15.00; sortides a les 12.30 i 16.30.

PORTA PISTA (C/ Salvador Aulèstia cantonada Eusebi Güell):

• 4t: Entrades a les 8.55 i 14.55; sortides a les 12.25 i 16.25.
      • : Entrades a les 8.55 i 14.55; sortides a les 12.25 i 16.25.
      • : Entrades a les 9.00 i 15.00; sortides a les 12.30 i 16.30.

Novetat a tenir en compte

Tot i que ahir us vam informar del què havien de portar els infants de primària (mitjans i grans), Avui s’ha acordat que es demanarà als nens i nenes de primària que portin una tovallola per eixugar-se les mans, tal com els de Petits. Ha de ser petita per poder-la penjar en un lloc a la classe.

La idea és no fer servir tants papers i que cada infant tingui la seva. És una mesura ambiental, per evitar produir tants residus, i econòmica, per reduir una despesa important i poder-la fer servir en materials per als alumnes.

Alguns aclariments:

• No passa res si els primers dies encara no la tenen, no cal que correu a comprar-la el cap de setmana.
      • Han de tenir una veta per poder-la penjar (moltes ja la porten) i s’ha de posar el nom.
      • En principi se l’enduran divendres per rentar-la, però si està bruta abans la podran portar a casa.
      • El tutor o tutora us n’informarà de tots els detalls el dia de la reunió.

Extraescolars

Us enllacem dos documents amb la informació sobre activitats extraescolars. Recordeu que les inscripcions s’han d’enviar al correu que posa en aquests documents, no al del centre. Concretament és: vicenteferrer.extraescolars@gmail.com

És important que feu les inscripcions el més aviat possible, atès que s’han d’organitzar els grups. Si algun activitat no té prou inscripcions, quedaria anul·lada.