Un Nadal diferent!

El Nadal ha arribat a l’escola, no hem volgut deixar-lo escapar. Tot i no poder fer moltes de les coses que sempre hem fet per cel·lebrar-ho, la il·lusió continua present.

Hem decorat l’escola per deixar-la ben bonica i Nadalenca. Els passadissos i les classes s’han guarnit d’aquesta festa deixant tot enllestit per a la trobada virtual amb les famílies, on cada classe ha preparat una petita representació.

El Tió ha cagat¡¡¡ Durant aquesta última setmana hem estat alimentant el nostre Tió, i per fí l’últim dia ens ha donat un detallet molt dolç.

També el Pare Nöel s’ha passat per l’escola, visitant classe per classe totes les xiquetes i xiquets. Ja fa alguns dies que es van tirar a la bústia les cartes amb tots els desitjos i regals.

El dinar de Nadal igualment l’hem fet, encara que només amb el grup bombolla. Un menú especial, la taula ben guarnida i moltes ganes de marxar de vacances ¡¡¡¡