Educar en el respecte

Des del començament del curs escolar, la Comissió de Convivència ha encapçalat una sèrie d’activitats i iniciatives que subratllen la importància de l’educació en el respecte, involucrant tant les famílies com l’alumnat en aquest procés fonamental.

La primera acció que vam emprendre, amb la participació activa de les famílies del nostre alumnat, va ser la valoració i reconeixement de les diverses cultures, procedències i tradicions mitjançant l’organització d’entorns culturals d’hivern.

La segona iniciativa, ha estat la realització de dues activitats de centre, el dia mundial de la pau i el dia internacional de l’abraçada, destinades a fomentar el respecte i la tolerància entre els companys/es de classe i professionals del centre.

Una altra acció destacada ha estat la co-redacció, en col·laboració amb les famílies i els professionals, d’un projecte destinat a millorar els espais d’acollida i les reunions amb les famílies i els professionals que ens visiten. Estem expectants per veure els resultats d’aquest projecte al llarg d’aquest any escolar.

A més, hem compartit diverses estratègies i recursos amb l’objectiu de fomentar el respecte tant dins com fora de l’aula, contribuint a un ambient escolar més inclusiu i respectuós per a la totalitat dels membres de la comunitat educativa.

Comissió de Convivència.