Suport Conductual Positiu amb la ZER

Aquest segon trimestre, s’ha iniciat una nova etapa de formació a la ZER Mestral, centrada en aquest cas en el “Suport Conductual Positiu”. La iniciativa, que durarà fins al tercer trimestre, té com a conductors a Jana, psicòloga de l’Escola Mercè Pla, i a Jonatan, professional del CEEPSIR. Amb un total de 10 hores de durada, aquest taller formatiu, impartit virtualment, proporciona a l’equip docent eines essencials per afrontar els reptes conductuals que presenta l’alumnat, des d’una perspectiva positiva i constructiva.

Moment de la formació a través de videoconferènciaA través de sessions interactives i continguts específics, s’estan explorant tècniques i estratègies efectives per fomentar una cultura escolar inclusiva i acollidora. A més, es posarà èmfasi en el desenvolupament d’habilitats per la introducció d’aquestes estratègies, que promouen un entorn d’aprenentatge positiu per a tot l’alumnat.

Amb aquesta formació, la ZER Mestral reafirma el seu compromís amb el creixement professional del seu personal i la millora continuada de la qualitat educativa.